Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Audi A4 Quattro-t 2. 0...

Egy Audi A4 Quattro-t 2. 0 TFSI motorral kézi váltóval költségkeret nélkül hogyan tuningolnátok?

Figyelt kérdés
Az érdekelne, hogy egy 2.0 TFSI kézi váltós verzióban mit cserélnétek, ha a pénz nem mérvadó, viszont a teljesítmény igen és rendkívül fontos, illetve ne 5000 km után hulljon szét!Családi és hétköznapi használatra kell, nem pályára!

2012. máj. 25. 23:48
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:

Azért írtam, hogy a pénz nem mérvadó, mert nem egy 100.000forintos chiptuningra gondoltam, hanem mondjuk egy 1.5-2 milliós átépítésre. Egy RS4 10 millió forint egy A4 2.0tfsi meg 3, közte van még egy röpke 7 millió forint amit felesleges lenne autóra költeni. Keveset használom az autót, de szeretnék építeni egyet magamnak, valami értelmeset és minőségit amivel tudok néha állatkodni.


Hogy itt szigorúan veszik a dolgokat? Jártál Te már itt? Az autók 30%-a úgy van össze toldozva foldozva, gumipókkal a rommá tört csomagtér lefogatva, mert különben kinyílik, az ablaka befóliázva, mert kitört, és az oldala annyira összetörve, hogy nem lehet kinyitni az ajtaját és így járnak vele több mint 1 éve...


Na mindegy, aki írta, hogy itt csak "trollkodtok", köszi az őszinte választ!

2012. máj. 26. 20:40
 12/13 anonim ***** válasza:

Én tudok értelmes válasszal szolgálni na kezdjük is mi kéne bele hogy erősebb legyen:)


ChipTuing egyértelmű azzal már rögtön 250LE a az autó

aztán K&N sportlégszűrő pár lóerő + és könnyebben lélegzik a motor, SprintBooster gázpedál elektronika nem ad + lóerőt de lecsökkenti a motor és a gázpedál közti reakció időt nagyon hasznos nagyon hatékony nekem a diesel autómba kipörgésgátlóval is ki pörög:)

Nagyobb intercooler 10-15% teljesítmény +ba nagyobb turbó csakis garett hogy az egészet elbírja kell egy kevlár kuplung. Hát kb ennyi jutott eszembe ja és egy K&W variante sportfutómű és esetleg jobb fékrendszer.

2012. jún. 30. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:

Végre valaki ért hozzá!!:D


Nos már készen van az egész és el is adva, mert kikönyörögték:D


Nagyobb cooler, APR turbo és S3 injektorok meg nagynyomású benzinpumpa, ezen felül kapott egy carbon légbeömlőt meg motorburkolatot, bár ez teljesitményen nem dobott lényegesen, de jól néz ki. Mivel a fékrendszer elég komoly költség lett volna és már épités közben lefoglalták, tehát az nem lett piszkálva(szerintem még jön vissza a srác, hogy tegyek alá féket is) de kicseréltem fém fékcsövekre, meg jobb minőségű olajra. Aztán APR leömlő és miltek kipufogó rendszer, amitől szép hangzása lett, nem hangos hosszabban is elviselhető, e mellett tettem bele egy lefújószelepet csak a feeling miatt, sajnos futóműre szintén nem tartott igényt az új tulaj, igy csak egy 20mm-es ültetést kapott és 10-es pogácsákat, és az olajakat lecseréltem MOTUL-ra.A programot már a srác iratta rá és ha jól tudom, akkor 403,4Le lett a gép, hát nem igen van ellenfél!:)

2012. júl. 2. 19:11
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!