Főtengely csapágyat szükséges időnként cserélni? (1,5 dCi)
Figyelt kérdés
2012. máj. 24. 09:16
1/6 anonim válasza:
Ha minden rendben, jol karbantartott autorol beszelunk akkor a motorral egyutt szabadna cserelni maximum. Vagyis minden masnak tonkre kell mennie mire a cspagy beadja a kulcsot.
2/6 anonim válasza:
Keresd a Meganeosokat az Index fórumon, "Zoltán 1967" a mester. 106 lovasokon tudtommal 200.000 km előtt csereérett lehet.
3/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm.
2012. máj. 24. 13:50
4/6 anonim válasza:
A franciak nem is tudjak hogyan kell Autot csinalni :) Nezd meg az W121 1.9D mercit vagy a regi Man motorokat amik az Ikaruszban voltak jelen :)
5/6 anonim válasza:
A kettőnek mi köze van egymáshoz? Ezek az új Common Rail dízelek nem fognak elmenni 500.000 kmeket, akárki gyártja. Akkor még elég volt 72 ló 1900ccm-ből, ma már 200 az elvárás..Vannak gyengéi az 1,5 dCi-nek, de ha valaki rendesen karbantartja, nem nyűgősebb, mint más márkáé, és mesésen fogyaszt.
6/6 anonim válasza:
Ez ismetelten jogos, de a megnovekedett nyomatekigenyhez kellene csapagyazast is gyartani...de hat ugye a mernokok mindenhol okosabbak es jobbanfizetettek...a jozan paraszti esz meg mehet a kukaba...ejjen a fogyasztoi tarsadalom...mellesleg en is tudnek fotengely csapagyat tervezni egy 1.9 mercimotorba mi kifingik 200E alatt az nem tudas....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!