Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Porsche carrera 997?

Porsche carrera 997?

Figyelt kérdés
Pár szót mondanátok nekem erről a típusrol? Pl.:motor élettartama,típushibák,fentartási költség stb. Előre is koszonom.
2012. máj. 20. 19:24
 1/7 anonim ***** válasza:

Hát fenntartása nem kevés 1.5-2.5 millió forint éves szinten. Motor?3.6 és 3.8-as 6 hengeres benzin motorok. 325/360 lóerő de rengeteg verziója van még a 911-es porschéknak.


Motor élettartama az kb. ugyanannyi mint bármelyik normál autónak, tehát gond nélkül lehet velük 3-400.000 km-t autózni, persze ritka, mivel a karbantartás és fenntartás jelentős így nem sokan tudják ezt vállalni, meg hát nem is erre való ez az autó. De 200.000km-t nagyon gyakran látni Porschekban.


Típushibáit nem igazán tudom neked leírni, mert nem sok van ennek az autónak. Talán amit tudok mondani,hogy a duda rendre beszarik és eszi a hátsó gumikat:D Ezen felül sok hiba nem nagyon jelentkezik.

2012. máj. 20. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszi...még írhattok válaszokat.
2012. máj. 20. 20:09
 3/7 A kérdező kommentje:
benzint leszámítva , mi kerül 1.5-2.5 milkába egy éveben ??? olaj csere 1-2 szer meg szűrők cseréje ,de mást nagyon nem kell egy ilyen kocsinál cserélni éves szinten , és amiket felsoroltam azok sem millios tételek. Akkor hogy is van ez??
2012. máj. 20. 20:46
 4/7 anonim ***** válasza:
Biztosítás, gumik, stb. Bármi ha elromlik sok százezer forint lesz a cseréje.
2012. máj. 20. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Hát mondjuk egy olajcsere alaphangon 250.000-350.000 forint, egy db gumi ami kb. 30e km-t bír ki persze ez erősen vezetés függő, szóval darabja legalább 100.000forint, nos ebből kell 4db, tehát máris 1 milliónál vagyunk. Számolj rá biztosítást, a szinte kötelezően megkötendő CASCO-t ami havonta legalább 30-50.000forint, ez egy másik fél 300.000-es mutatvány egy évre, és a kötelező is legalább egy 100-as. Máris 1,5 milliónál vagyunk. Az olajcserén kívül kell állítani rajta kerékfutást, kormányt, futóművet kell cserélni kb. 3-4 évente, féktárcsákat 2 évente, ami szintén fél milliós történet, tehát ha elosztod ezek a költségeket, lehet hogy lesz olyan éved hogy megúszod 800.000-ből, de lehet, hogy lesz olyan amikor 2,5 milliót fizetsz rá. Hát én egyszer pl meghajtottam Nürburgringen, 1 garnítúra gumi kuka, fékeket megkoptattam úgy, hogy kb. 70%-a elment, állíthattam kormányon, kerékösszetartást... Szóval egy szerény 550.000-es történet volt... Viszont élvezetes. Aztán lehet nyugodtan írni, hogy 10e km-enként centírozni a kereket, meghibásodásra nagyon nem kell számítani, de azért elképzelhető!


Szóval így is van ez...:)Hidd el!

2012. máj. 21. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
így van ha nyúzva van a verda. de ha szépen és ovatosan van használva akkor biztos hogy nem... futomű 3-4 évente csere :DDDD oké oké neekd elhisszuk,max akkor ha pájázol vele naponta.
2012. máj. 21. 12:50
 7/7 anonim ***** válasza:
Én 964-essel jártam 7 évig, 2 éve Boxsterrel. Ha normálisan használjuk, akkor azért nem elszállt dolog Porschéval élni, de mindenképpen drágább mulatság, mint a többi márka.
2012. máj. 26. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!