Miért van olyan sok simson s51N típusú smkp?
Olcsóbbak voltak, mert ezek segédmotoros kerékpárként érkeztek, nem motorkerékpárként. Ráadásul mivel SMKP-k voltak, egyszerűbb volt őket használni, vitték, mint a cukrot. Az eredetileg rednszámos S51B-k, C-k és E-k problémásabbnak bizonyultak, ahelyett aki tehette, inkább egy 125-ös MZ-et vett, mert az is ugyanúgy nagymotor volt, de csak erősebb, jobban használható.
Mondjuk nem kell készpénznek venni a hirdetéseket, amit ma N-esként hirdetnek, az bármi lehetett a múltban. Egyrészt a B-kről hamar lekerültek az irányjelzők, mikor a suhancok elkezdtek velük ökörködni, az akkuval is csak baj volt, aztán hipp-hopp, N-es lett belőle, féklámpa nélkül. Illetve benne is maradt az emberekben, hogy "azt kell mondani, N-es", ezért ami B-s, azt is N-ként hirdetik, nehogy nagymotor legyen (pedig ez már évek óta senkit sem érdekel). Illetve van, akinek fogalma sincs arról, milyen Simsont árul vagy hajt, neki mondják a haverok, hogy a rendszám nélküli mind N-es és ebben a tudatban is marad.
Olcsóbbak egy túrót...
Néztem múltkor a hirdetéseket hát arany árba akarják eladni őket. Már nevettem rajta.
A legfiatalabb simson is 30 éves. Akkor az számított a legjobb segédmotornak és rengeteget importált az ndk belőle.
Egyszerű gép nem igényel nagy szervízhttteret ezáltal otthon is könnyen szerelhető. Bár én nem látom bennük azt a nagy csudát... Életembe egyszer volt simsonom ,de nekem nem jött be. Pláne nagymotor után olyan mint egy bicikli.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!