Szerintetek ha autószerelővel jól átnézetem és kipróbálom, valamint független szervizbe is elviszem átnézésre, akkor úgy érdemes e megvenni kétes óra állással autót, amit alvázszám alapján leellenőriztem?
Kis hazánkban a kilométerszámláló állása semmit sem jelent. Az a számsor csak esztétikai célokat szolgál a sebességmérőben, azért van, hogy jobban nézzen ki vele az autó. Éppen ezért a 150.000-es számot soha nem is lépi túl, ha mégis, csak nyomós indokkal.
Az tehát ne zavarjon, hogy vissza van pörgetve, mert finoman fogalmazva nem egyedi eset az ilyen. Megfelelő állapotfelmérés után azonban bele lehet ugrani egy ilyen üzletbe. Csak arra figyelj, hogy vásárlás után az állapotfelméréstől függetlenül kell majd szervizmunkákat végezned: a motorolaj, az olajszűrő, a levegőszűrő és a gyújtógyertyák cseréjét alapértelmezésnek szokták tekinteni, illetve szíjas motorok esetén a vezérlés cseréje is magától értetődő. Ez utóbbi azért fontos, mert a visszatekeréssel többek között a kötelező szíj- és vízpumpacserét is el lehet tussolni, kívülről meg nem látszik, hogy be fog-e állni a vízpumpa tengelye, széttépve a vezérműszíjat vagy még elvan magának egy darabig.
Ez a kötelező szerviz megkerülhetetlen, mert bár természetesen minden autót frissen szervizeltként hirdetnek, azért nehéz elhinni, hogy eladás előtt egy héttel még beleborított egy talicska pénzt a tulajdonosuk úgy, hogy tudta, a ráfordított érték nem fog megtérülni (nem lehet 20.000-rel drágábban adni egy autót csak azért, mert friss olaj és új levegőszűrő van benne).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!