Porsche 993?

Figyelt kérdés
Vélemény,típushibák,alkatrész ár/ellátás ???
2012. máj. 16. 17:50
 1/3 Napkiraly ***** válasza:
0%
legjobban 924gyel jársz, a többi típus alkatrészeibőlrakták össze
2012. máj. 16. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Napkiraly ***** válasza:
mármint VW konszern típusokból
2012. máj. 16. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
A modern idők klasszikusa, mondják a németek. Az utolsó léghűtéses 911-es széria, a hithű fanatikusok szerint az utolsó "igazi" Porsche. Szerkezetileg sok típushibát megszűntettek, ami a 964-es elődmodell szériánál megvolt. A farolásra való hajlamot egy segédkeretes hátsó futőművel enyhítették. A túlmelegedési hajlam ezeknél az érett léghűtéseseknél már nem áll fenn, hála a többszörösen túlbiztosított olajhűtőrendszernek. Amire oda kell figyelni, hogy a hathengeres boxermotor blokkja a boxer elrendezés és a blokk felépítése miatt hajlamos lehet az olajfolyásra. A 993 már korántsem annyira, mint az elődjei, de azért itt sem kizárt. Mint minden Porsche esetében, a leges leglényegesebb dolog a hibamentességhez a rendszeres és szakszerű karbantartás. Itt ugyanis megközelítőleg versenytechnika van a közútra adaptálva, tehát az egész szerkezet felépítésének vajmi kevés köze van a hagyományos értelemben vett személygépkocsi paradigmához. Nagyon sok sajátos és egyedi kiképzésű részlet van egy léghűtéses 911-esben, ami típusismerő, hozzáértő szakembert kíván, nem egy sima gyorsszervízt. Ha nem volt rommá törve és megkapta az összes karbantartást, akkor ezeknek az autóknak az élettartama ezer év és egy nap, nagyon tartósak és elnyűhetetlenek. Hála az alaposan túlméretezett alkatrészeknek, nagyon strapabírók. Az alkatrészellátással nincs gond egyik Porsche esetében sem, mert a gyártól, illetve nem márkakoncessziós, de specialista cégektől minden beszerezhető. Egy ilyen ritka sportkocsihoz nem nagyon éri meg utángyártani semmit, tehát nem is kell félni a gagyi alkatrészektől. Ugyanakkor árfekvésben el kell felejteni mindazt, amit eddig tudtál az autókkal kapcsolatban. Ha bármi kell hozzá, akkor fel kell készülni, hogy egy átlagautó alkatrészárának bő 10-20szorosa lesz. Egy-egy komolyabb beavatkozás többszázezer forintban mérhető, egy sima karbantartás is 130-150-200 körül. És ugyan nem zabálnak sokat, de azért nem 6-7 literrel kell számolni százon. Javaslom megnézni/rákeresni néhány cégre, mint az fvd.de, Freisinger, Sportwagen Eckert stb, ezek specialisták, náluk azért a gyárhoz képest kedvezőbbek az alkatrészárak. De nem olcsók, inkább arányosak a Porsche autók minőségéhez, szolgáltatásaikhoz. Remélem segítettem, írhatsz privát is, mert elég járatos vagyok Porsche ügyben.
2012. máj. 26. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!