Simson SR51N, segítség kellene. Elmegy az ereje. Valami
ötlet?
Figyelt kérdés
Meg lett fúratva,őszintén szólva nem tudom mekkorára, nem nagyon értek hozzá szerintem csak javítottak rajta ugyan is csak gyűrű lett cserélve a hengerfej nem. Azelőtt még egyszer sem nyúltak hozzá. Össze lett rakva, csapágyak, tömítések a blokkban ki lettek cserélve. Minden maradt az eredeti rajta. Egy rúgásra indul, jó az alapjárata, megyek vele 1-2 km-t és egyszer csak elmegy belőle az erő. Ha rajt ülök már nem bír el, full gázon is csak "dadog" ha elveszem a gázt leáll. Utána nem indul el amíg le nem hűl. Gyújtás be lett állítva, több karburátort is kipróbáltam(valamelyikkel kicsit tovább megy), tranzisztor új. Már ötletem sincs, valaki segítsen! köszönöm..
az elején nagyon gyenge!be kell járatni hogy összekopjanak az alkatrészek!
2012. máj. 8. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
2/15 A kérdező kommentje:
De már nagyon sokszor szenvedtem el vele azt az 1-2 km-t. A benzinbe is kicsit több olaj van hogy ne legyen gond a bejáratással.
2012. máj. 8. 18:34
3/15 anonim válasza:
Azért ha normálisan van megfúrva és nincs agyonerőltetve, akkor nem szabadna bejáratás alatt ennyire elvesztenie az erejét. Gondolom szép fokozatosan lesz egyre gyengébb, mint amikor meg akar szorulni..
Túl szoros lehet az illesztés, vagy pontatlan a dugattyú. Azért bírja másik karburátorral tovább, mert az máshogy van beállítva és több benzint ad - ami hűti is a hengert & dugattyút. Szóval szerintem itt rejtőzik a hiba.
Gondolom rendesen lett összerakva, nem úgy mint az a valaki (ezen az oldalon mesélte valaki ezt a történetet), aki összerakta az MZ blokkot zárt (porvédős) csapágyakkal és nem értette miért szorul miután elérte az üzemi hőfokot...
2012. máj. 8. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 anonim válasza:
"Meg lett fúratva,őszintén szólva nem tudom mekkorára, nem nagyon értek hozzá szerintem csak javítottak rajta ugyan is csak gyűrű lett cserélve a hengerfej nem."
Már megbocsáss, ez így ahogy itt van, ökörség..
Ha fúrok, nagyobb (MÁSIK)dugattyú kell bele, természetesen új gyűrűkkel..
Úgy tűnik, szoros lett a henger/dugattyú együttese és bizony még járatni kell.
Ez akkor igaz, hogyha megáll és még berúgóval sem lehet átforgatni, azaz megállt a dugó a hengerben, de ne erőltesd, hadd hűljön..
2012. máj. 8. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
5/15 A kérdező kommentje:
Már múlt évben történt az összerakás, csak nem volt időm akkor a bejáratásra, már nagyon sokszor állítottam a gyújtáson, karburátoron, gyertyákat cseréltem (különböző hőfokút tettem bele). Semmi változás
2012. máj. 8. 18:45
6/15 A kérdező kommentje:
Jajj sajnálom ezt elírtam, most ugrott be hogy a dugattyú is cserélve lett. Az ereje pedig nem fokozatosan megy el, vagyis nem veszem észre mert ha megyek vele viszonylag gyorsan addig oké, jön egy kereszteződés onnan pedig már nem kap erőre.
2012. máj. 8. 18:49
7/15 A kérdező kommentje:
Elméletileg, olyan rakta össze aki ért hozzá. A csapágyak direkt ebbe a motorba lettek véve, szóval azok megfelelőek. Az előbbi kommentbe úgy értettem a kereszteződést, hogy ha meg kell állnom nem akar elindul.
2012. máj. 8. 18:53
8/15 anonim válasza:
Ha megszorul a dugattyú, akkor megy szépen, aztán 5 másodperc alatt megáll...
2012. máj. 8. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 A kérdező kommentje:
És a megszorulás történhet ennyi járatás után is? De ha megrúgom nem érzem h szorulna..
2012. máj. 8. 19:09
10/15 anonim válasza:
NEE! Nehogy hozzányúlj bármihez első körben!! A tüneteid alapján a gyertyád hőértéke kicsi, nekem is ezt csinálta, amikor 175-ös gyertyát tettem bele. 260-as kell a Simsonba, esetleg 240-es, úgy tuti jó lesz!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!