De akkor most mit jelent az enduro simsonok között?
Az endúróban a sebességváltó áttételezése más(rövidebbek a fokozatok) , a kipufogó gyárilag fel van emelve és a jobb oldaldekni is ennek megfelelően mélyitve van.
Ezek biztosan eltéröek,de persze lehet,hogy van még más is.
Előző kettőnek: mindegyik állításotok fals.
Kérdezőnek: Különbség szinte semmilyen nincsen a sztenderd változatokhoz képest.
A sebességváltók áttételei is azonosak (még a 70-esekben is).
a különbség a vázmerevítő segédcsövek, a magasabb kormány, az emelt kipufogó, a steppelt, magasított ülés, az elektronikus gyújtás, valamint a hátsó kétállású, 85 helyett 90mm-t rugózó, (az MZ-kéhez _hasonlatos_) külső rugós teleszkóp.
Német belpiacra, illetve nem magyar exportra voltak más felszereltségű modellek is.
Ja. A gyári kezelési könyv sem "motorcross", sem offroad felhasználásra nem ajánlotta az Enduro modellt.
Csak esetenkénti könnyű terepre.
Waland:
Csak a hátsó rugóút hosszabb, az első azonos minden modellen, 130mm.
Az 1990-es években gyártott Sperber Beach Racernél alkalmaztak hosszabb szárakat a 19" első kerék miatt.
Az S51 Enduro az azonos teleszkóphosszak miatt nem magasabb építésű, csupán a felül vezetett dob miatt kicsit nagyobb a hasmagassága.
Általában elmondható, hogy a gazdagabb felszereltségű modellek hátul 90mm-t rugóznak, és 2-5 fokozatban állítható a teleszkópjuk.
Kérdezőnek:
Az első linken egy német piacos, kiemelt műanyag sárvédős E modell látható, a másodikon egy sima, német belpiacos S51N, spártai felszereltségű modell.
Itt egy tipikus, 1990-es évjáratú, 12V-os gyári állapotú E modell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!