A cápa BMW technikai adatait hol tudom letölteni?
6 éve van egy E21/320 as kiscápa BMW-m.
De felmerült bennem egy nagy kérdés amin elgondolkodtam.
Nem hiszem hogy itt választ kapok a kérdésemre de hátha tud valaki segíteni.
A kocsim 2x építettem át. Ismerem az összes csavarját alkatrészét "mikor meghibásodik valami a fejembe már átszalad az autó térbeli rajza és centiméterre megmondom mi és hol hibázik.
-De az autónak nem tudom az erős és gyenge pontjait!..
Nem tudtam összehasonlítani egyetlen igazi kategóriában hasonlóval sem. -Most ébredtem rá hogy nem tudok az autó helyes vezetésről semmit!!. -Nem tudom az autó súlyeloszlását és fizikáját megfigyelni se videón se élőben ,mert már senki nem használja ezt a típust. Minden birka csak rááll a gázpedálra ha egy erős autót kap és ezt feltölti youtubra. Pedig nem erről szó az egész!!! Én csak azt mondom erre ,hogy a gázt a féltégla is tudja nyomni.
Néha ha szerencsém van kitudom vinni pályára ezt az öreg vasat elég jó köröket tudok vele menni ,de szerintem közelébe nem vagyok az autó határainak. Az a baj akik komolyan nyomják azok erőből észnélkűl mindenféle elektronikával felszerelt méregdrága hiperszuper új sportkocsikkal tolják az ipart. Kategóriámba meg nincs olyan aki ellenfél akitől tanulhatnék pár trükköt teknikát.
(-Észnélküli mind!)
-Szóval annak is örülnék ha valaki egy részletes leírást tudna küldeni az autóról. ,Nem az újságírós riportokra gondolok hogy hol a kilincs, és nem is a bontási ábrákra.. Hanem hogy mik az autó gyengéi és erősségei amit feltudok használni még pályán.. Mi zajlik a futóműben kanyarokban ,hová helyeződik a kocsi súlypontja. -Hány kiló lehet a kerekeken fékezéskor és kanyarban? ilyen és ehhez hasonló kérdéseim vannak...
"A cápa bmws fórumon se tudtak erre a kérdésemre válaszolni ,mivel ők csak találkozózni csajozni gumitégetni tudnak sokan azt se tudják hány kiló az autójuk.
((Szerintem erre a kérdésre nem kapok választ soha de kiírom ide hogy hátha mégis))
A futóműben ugyanaz zajlik minden hasonló felépítésű futóműben, a súlypont áthelyeződése, vagyis a terhelés eloszlása pedig a fizikának engedelmeskedik, ehhez nem kell konkrét típus igazából.
Hogy pontosan hol a kocsi súlypontja azt méréssel meg lehetne állapítani, de nem hiszem hogy hasznodra válna. Nem beszélve arról, hogy apróbb változtatások is könnyen beleszólhatnak az irányíthatóságba.
Szerintem az információk amiket szeretnél nem nagyon vinnének előre. Ha be van csövezve és nem félted akkor vidd ki legközelebb a pályára és nyomd neki addig amíg nem kezd önálló életbe. Na ott lesz a határa. Nem olcsó játék, de ha rá akarsz érezni azt nem lehet csak matematikával szvsz.
Egyrészt amit kérdezel az ég világon semmit nem segítene rajtad vezetés közben (ha azt mondom, hogy a bal első kerékre 476 kg jut akkor okosabb lettél?).
Másrészt a kérdés önmagában értelmetlen, mert az, hogy mikor mennyi terhelés jut a futómű bizonyos pontjaira több tényezőtől függ, úgymint:
- egyenesen haladsz-e vagy kanyarodsz
- Mekkora a kanyar íve
- Milyen sebességgel veszed be
- Mikor kezdesz kigyorsítani
Ezt kiszámolni lehetetlen, ezt még az F1- ben is szondák mérik non-stop.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!