Mennyit fogyaszt egy Honda Civic 1.6-os? Tuningolni szeretném esztétikailag. Esetleg más kocsit ajánlotok?
Nézegettem én is az 1.6 vti-ket, de amikor megláttam, hogy milyen régiek vannak, milyen állapotban (olyan nem találtam, ami sose volt összetörve) és milyen drágán, akkor komolyabban gondolkozni kezdtem, hogy kell-e nekem ilyen (2M-m van autóra). Pedig ki is próbáltam néhányat. De mindenképpen japánt akarok venni. Még a pixisben van a vti, de vannak ésszerűbb választások is.
Nem kell túlmisztifikálni ezt az autót, 5600 flett tényleg megtáltosodik, de azért egy 328i-vel nem megnék kikezdeni egy vti1.6-al, mert a vti 1 másodperccel lassabb (a vti, gsi és egyéb régebbi sportos autó tulajai nem ismerik az autókat), maximum akkor nyernék, ha hagyná (és hagyják is a nagyautósok, mert más a stílusuk).
Ha a 118 le 318-asról van szó akkor igen. De a 143 lovas ugyanúgy gyorsul:
http://www.youtube.com/watch?v=l4i4VzKzRWM
Ez van.
Persze csak ha abszolút szériaautókról van szó.
Írom mindezt úgy, hogy egyébként ezt a gyerekes autóskártyás "melyik a gyorsabb, beeee, az enyém jobb" színvonalat nem preferálom. Meg úgy is, hogy mindkét márka tetszik, a maga módján.
Aki igazán ütőset akar, az ruházzon be valami ilyesmire:
Na ez már valami.
Ilyesmiket komoly ember azért vesz, hogy örömét lelje benne, hogy élvezze a vezetés minden percét.
Üdv. Tudom hogy későn válaszolok, de remélem tudok segíteni másnak aki olvasná a kérdést :)
Először is:"R5 alpine turbo, daihatsu charade, cuore turbo,, - az ilyen autókat ne hasonlítsuk már egy hondához könyörgöm. Egy hondához tucat alkatrész van, nagyon sok honda szaladgál az utcákon, míg daihatsut évente látok egyszer vidéken. Minőségben a honda amúgy is az élen van :)
,,Azzal is tisztába vagyok ha esztétikailag elkezdem javítani rá áldozni akkor nehezebb a kaszni, nagyobb motort igényel ami többet eszik." - mit akarsz te rakni arra az autóra? Egy üvegszálas tuning lökös, vagy toldat még könnyebb mint a gyári :) ha raksz rá egy spoilert az is maximum 5kg, ha azt nézed hogy egy utas tömege 80kg általában akkor ez elenyésző tömeg, úgyhogy erre ne alapozz :)
''Ha nincsenek százezreid a tuningra, akkor csak egy gányolt gagyi szart tudsz összerakni. Mondok egy példát, vettem használt tizenhetes felniket, arra gumikat, 220ezer Ft. Ez egy ilyen civic árának a fele. Akkor mit számít, hogy havonta 10 vagy 12 ezerért tankolsz? Ültető futómű 150ezer, fényezés 300ezer... " - egy hondára elég a 15-16os felni, használtam simán van 50-60.000ért normális felniszett. Ültető rugók (40-60mm, többet ne ültess mert m.o.-n megjárod az utak miatt) 20-30.000Ft, gátlók 4x5-6000Ft. Ha van fényező ismerősöd akkor biztos hogy nem lesz 300.000Ft. A festék nem drága, itt a munkadíjjal van a gond. De a 300.000forintot akkor is sokallom :)
Egy bmw-t ne hasonlítsunk egy hondához, mert más kategória. Majd a szervízköltségnél meglátod. Én aztmondom hogy maradj a hondánál, 1.4(6gen) vagy 1.5-ös motorral vedd, azok nincsenek annyira széthajtva. És sokkal nem rosszabbak mint az 1.6esi/vti. Ha később több erőt akarsz akkor ebayről rendelj egy komolyabb vti blokkot (1.8-2.0) és azt tedd bele :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!