Lehetséges, hogy az öreg Skodám abbahagyta az olajfogyasztást?
Szerintem nem hagyta abba...:-)
Nekem is volt öreg Skodrim de tudod ha a motor elkopott már, akkor nehezen tud leszokni az olaj kajálásról.
Hideg motornál nézd meg, az a reális. Ha melegen nézed (megálsz valahol megkukkantani) akkor felcsapja az olajat a pálcára, és nem reális amit látsz.
Ajánlom neked a minél sűrűbb olajat, én 15w40-est használtam bele, de asszem van annál sűrűbb is a 20w50-es?...asszem 50-a vége.
Abból eszik a legkevesebbet.
Nekem 120l-es Skodrim volt szerettem a jószágot.
Amúgy tudod mit jelent a 120L-nél az L betű? Neeem? Huh...azt jelenti luxus! És ez nem vicc! Van ugye a 105 S, annál az S betű szuper-t jelent, a 120l-nél meg luxust...:-)
Apámnak 105 S volt, neki nem lehetett az első üléseket dönteni (?) Mindenki egy üléspozícióban ült benne!!!...:-))))
Jaa és nem lehetett lehúzni a hátsó ablakokat!!!!!
Na ez a kemény nem? Hátul ne akarjál már levegőzni! A 120l-ben pedig mindez nem volt probléma! Na ezért a luxus elnevezés!
Jaa és kötelező tuningelem a házilag beépített hűtőventillátor kapcsoló amit kézzel tudsz kapcsolni, kánikulában araszoláskor be tudod kapcsolni a ventit mielőtt a hűtővized felforr.
Törésteszt???
Ajjaj...Az nem tetszett...Tudod hogy oldalra nyílik elöl a csomagtér fedele. Nos a törésteszten az bejött a szélvédőn keresztül, és levágta a próbababák fejét...:-)
Az enyémet szerencsére soha...:-) A skodriba amúgy van anyag, és bontóstól hallottam hogy a futóművét még a bontóban sem bírták szétverni...:-)
Jaa és a fent említett hiányosságokat azért Apám megoldotta mert a bontóbol szerzett 120-asból ablaktekerőt és beépítette magának hátra, hogy neki is legyen mit tekergetnie...
Olajcsere...
Hát utólag haragszom magamra mert a nyolc év alatt amíg a skodrit használtam soha sem cseréltem szegényben olajat...így utólag belegondolva durván hangzik. Szóval annyira ette az olajat, hogy a sok utántöltés miatt szinte mindíg friss volt benne, csak hát az olajteknő alján azért bizti összegyűlt pár tonna szennyeződés. Háát szegény így is bírta. Ez is azt jelenti hogy strapabíró jószág...:-)
Na sok sikert a masinához!
Üdv.
Membránt cseréltem, szerintem nem volt kiszakadva, nem állítom, hogy a fém átvezetésnél nem eresztett.
Az olaj kegyetlen híg volt és benzinszagú.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!