Megeri e megvenni egy Opel Astra F TD-t, vagy inkabb az ISUZU motorra hajtsak?





az isuzu japán a td pedig német motor
én a isuzura hajtanék





Mindenképp Isuzu azok elég tartósak, és erősebbek is mint a német dízelek. Egyre kell odafigyelni hogy ha a turbo tönkremegy akkor egy vagyon a javítása. Igazság szerint legjobb azt nézni hogy állandó városi használat mellett mennyit mész országúton ahol picit jobban megtudod nyomni azt azért vedd számításba hogy időnként nem árt meghajtani, mert a sima városi közlekedés nem tesz jót a turbónak.
Lényegében ha mindennap városi közlekedésre használod mondjuk elmész vele dolgozni ami kb 10-15 perc akkor érdemes indítás után 3-5 percet járatnod egy helybe vagy alacsony fordulattal és lehetőleg ne padlógázzal indulj el. Hosszabb út után ha megállsz nem baj ha előtte állsz vele helyben 1-2 percet hogy picit visszahűljön a turbo mert hosszú távon hamar kinyírhatod a gépet. Ha már fagyok vannak és órákat áll kint az autó célszerű többször izzítani mielőtt beindítod és várni legalább 5 percet indulásig.
Nekem legalább is a szomszéd márkaszervizes ezeket tanácsolta mert látta milyen autóm van és azt is hogyan bánok vele, mondta ha nem akarom hogy 1-2 év múlva turbo hiba miatt náluk kössön ki az autó akkor tartsam be ezeket a kis játék szabályokat és akkor remélhetőleg nem lesz vele gond. De lényegében ő is megmondta hogy jobbak mint a német szívó dízelek, tartósabbak és nagyon ritkán hajlamosak más motor hibára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!