Hány évesen vezettetek először autót, úgy hogy csak te ültél a kománynál és mindent te csináltál,?
nekem is elég későn sikeredett, de a gyerekemet tuti már 14 évesen tanítgatni fogom.
17 éves voltam, mikor az egyik barátom megtanította az alapokat. elindulás, stb. izzadt mint örömlány a templomban :)
24 éves koromra sikerült megszerezni a jogsit, viszont már úgy mentem a tanfolyamra, hogy tudtam kezelni az autót, lévén, hogy előtte 2 hónapig minden este elmentünk egy kisebb-nagyobb körre és autópályán is vezettem.
nem akartam úgy odamenni, h full kezdő vagyok, és azzal menjen el a drága gyakorlati óra, h megtanulom beindítani a kocsit.
Azért egy gyakorlati óra sem úgy kezdődik, hogy megtanulod beindítani a kocsit. Legalábbis nálam nem így volt.
Apám mellett sokat szerelgettem autókat. Pl tizenévesen be tudtam állítani egy szelephézagot, előgyújtás beállítás meg hasonlók... Elméletben mindent tudtam az autókról, de a rutint akkor sem lehet úgy megszerezni, hogy egyszer-kétszer esténként elmész a környéken egy körre.
Egyébként annak idején az oktatóm el se vitt az utolsó pár órára, mert hogy szerinte felesleges lenne. Akkor ráhagytam, de a mai eszemmel nem hagytam volna. Főleg, mert a kötelező óraszámot így is úgy is ki kellett fizetnem. Na mindegy...