Mik a tapasztalatok simson megszakítós gyujtással? Mennyi karbantartást, javítást igényel?
Van egy tirisztoros simsonom tíz éve csak használom, kétszer volt felújítva a blokk, de a gyujtáshoz még nem kellett nyúlni, szerszám nélkül megyek 30km.re, cipeli a 115kilómat erdőn mezőn keresztül, nagyon meg vagyok vele elégedve.
Nézegetek egy 89es simson robogót megvételre, de annak megszakítós még a gyujtása, nem szertnék szívni vele.
Lehet ezt tirisztorosra cserélni? Vagy egyszer kell normálisan megcsinálni?
Igaz én már régen jártam Simsonnal (25+ éve), és akkor még voltak eredeti alkatrészek hozzá, de nem kellett megszakító hiba miatt tolni sosem!
Legtöbbször a benzin fogyott el, néha a gyertya slusszolt be az állandóan innen-onnan töltögetett benzinektől, és egyszer emlékszem, hogy kondi hiba miatt kellett szerelni, de akkor is elvitt hazáig...
Nekem ritkán kellett állítgatni. Ha meg széthúzod fúratni, akkor már nem nagy meló leellenőrizni a megszakítóhézagot!
Jó alkatrészekkel meg lehet csinálni jóra. Ha kifogsz egy vacak megszakítót ami gyorsan kopik, mert Taiwanon éppen kispóroltak valami összetevőt az anyagából akkor gyakrabban kell utánállítani.
A legtöbben még mindig azért szívnak a megszakítóval mert nem értenek hozzá. De vannak akik ugyanezt csinálják a tirisztorossal, pl. ma átmentem a kertigép-szerelőhöz gyertyáért és éppen egy gyári elektronikus Simsont barkácsolt vissza mechanikusra...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!