Mi a véleményetek a Ford Mustangról?
Tudom, sajnos nagyon nehez Magyarorszagon. Valoszinu ha otthon maradok meg almodozni sem mernek egy V8asrol, itt viszont az emberek a havi fizetesukbol vigan vesznek vadiuj kocsit.
Itt regisztracios adot kell fizetni minden evben, plusz 6evesnel oregebb autokat smog vizsgalatra is kell vinni, plusz a biztositas, benzin, es kopo alkatreszek csereje (fekbetet, gumik) de meg igy is szinte minden csalad megteheti hogy ket autot tart.
A mostani meg garis, igy szervizkoltseg egyelore nem izgat, de azert vigyazok vele.
Egyik betegsege az automatanak, R es D kozott idot kell neki hagyni hogy eszbe kapjon.
Tolatasbol peldaul berakom drive-ba es hirtelen gazt adok, akkor csusznak a fogak, vagy nem tudom pontosan mi jatszodik le a valtoban, a lenyeg, hogy gyorsan (filmszeruen) nem tudok vele tolatni aztan hirtelen megfordulni es elore menni.
Amikor parkolgatok, akkor mindig figyelek arra, hogy full stopra megalljon az auto peldaul tolatas utan (egy picit se mozduljanak a kerekek) es csak utana teszem D-be a valtot, kulonben elkezd rangatni es ugy erzem csusznak a fogaskerekek.
Ha "rallyzni" akartam volna vele, akkor a manualis verziot kerem (ami amugy USA szerte olcsobb) de elkenyelmesedtem es elvezem az automatat :)
Amugy kereket porgetni, gumit egetni automataval is lehet ;) illetve a +/- jelekkel ki lehet huzatni a sebessegeket, motorfeket hasznalni lassitasnal stb., vagyis a kuplungpedal hianya az egyetlen amiben elter egy manualistol a kocsi. (legalabbis felhasznaloi szemszogbol nezve nagy kulonbseget en nem latok)
A Chrysler-eknek es a GM-eknek van "mds"-e, de a Fordnak nincs :(
Igen sajnos, legutobb 4 napig volt a szervizben, a vezermutengelynel kellett valamit kicserelni (camshaft phaser), teljesen szetszedtek a dragamat de egy fillert nem fizettem :) (az enyem, 2010es)
A paromnak ugyanolyan kocsija van, 2009-es es olajcseren kivul meg semmi nem volt rajta cserelve, meg fekpofak sem! (de a hatso gumikat mar 14e km-nel lecserelte, mert 'elfogyott' ;)
A mai amcsi gepek mar sokkal megbizhatobbak, mint 20-25 evvel ezelotti elodeik.
A munkám miatt sokszor járok amerikában, poénból kétszer is Mustang kabriót béreltem:) Mindkettő V6-os volt, 2012-es illetve 2013-as modell. Mindkettőben kb. 500 mérföld volt, és kb. annyit is tettem beléjük.
Szerintem nem eszik sokat, autópályán én 10 literre emlékszem. Itthon a 2008-as Honda Civicem 7,5 litert eszik 145-tel 100km-en, én ezt nem tartom akkora különbségnek...
Az ülése amúgy elég kényelmetlen, de élmény vezetni. Az automata váltójáról is csak jót tudok mondani, manuálissal viszont csak jobb lehet.
Azért a beltér hagy némi kívánnivalót maga után, pl. a kesztyűtartó a vadiúj kocsin nem csukódott be, javítani kellett. Belülről nem nagyon kelt jó benyomást, de kívülről nagyon jól néz ki. Én is eljátszottam a gondolattal, hogy veszek egyet itthonra, de ez a sok adó... A szervizre viszont nekem azt mondták, hogy egyáltalán nem drága.
Nekem az a véleményem róla, hogy nem kéne. Egy kisebb praktikusabb autó viszont annál inkább.
De ha te szükségét érzed, akkor vegyél nyugodtan.
A másik véleményem róla, hogy unom, hogy rendszeresen ez a téma itt az oldalon. Kb egy-két hetente megkérdezi ezt valaki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!