Mi a véleményetek a Ford Mustangról?
Egy nagyon szép de buta sportkocsi.
A fékeket szokták cserélni rajtuk általában vásárlás után. Nem azért mert elromlik csak sokkal jobb kapacitásút érdemel az autó. Motorikusan örök élet meg egy nap. Amerikai ember van hogy egy élet alatt nem nyitja fel a kocsija motorháztetejét. Elromlani nem sok minden tud benne mert nem egy bonyolult szerkezet. Az amerikai autóknak mostanában nem tudom milyenek a futóművei de régen nem volt valami precíziós.. Amúgy szép és erős autó. Szerintem az egyik legszebb az új dizájnú 2010 es musztáng. a v8 as motor az igazi. A v hatossal nem fogsz száguldozni de nyomaték az van benne. Gurulásból simán megsergeti a kerekeket lepadlózásnál még 2.ba is.
Köszönöm a választ ment a zöld kéz:)
Saját tapasztalatid ezek amiket leírtál ?
Csodálatos autó.A szerkezete egyszerű , nincs túlbonyolítva és nincs sok elektronika benne.Az európai autóknál jóval egyszerűbb szerkezet és kissé elavultabb technológia.Kevésbé szerviz igényes mint az európaiak , hát kényelemre olyan közepes.
Az amerikai autók olyasmik mint a Ladák , egyszerű szerkezetek.
Ha muscle car, akkor csakis V8!
Ez olyan mintha 4 ajtos sportkocsit vennel. Vaganynak erzed magad, mert "sportkocsi" de kozben az egesz csaladot be tudod rakni a hatso ulesre...
Talalkoztam egy-ket szep peldannyal, akikkel nem allnek le versenyezni (nekem is V8 van), de a V6 az vicc, azt olyanok veszik, akiknek tettszik a V8 izomauto eleterzes, de csak otthon a fotelben ulve a TVben nezve...
Köszönöm a válaszokat
Utolsó: Neked mennyit fogyaszt és mennyi idő óta van meg? Szervízre mennyit kellett költened?
Utolsó: Neked mennyit fogyaszt és mennyi idő óta van meg? Szervízre mennyit kellett költened? - en kulfoldon elek, szoval masok a szabalyok.
2010 decemberben hoztam el a vadiuj vasat. Tankolni eleg sok megy el, mert nyomom neki mint suket a csengot :) de ha autopalyan "gazdasagos" uzenmodban vezetek, akkor az MDS rendszer a 8 hengerbol 4-et kikapcsol es a fogyasztas jobb lesz. (ez olyan 6 illetve 10 liter 100km, de hosszu tavon, csak autopalyan mar produkalt 12-t is:)
Szervizre eddig, olajcseren kivul nem kellett koltenem, mert a kocsi 4 evig garancialis.
Úgy már azért jóval könnyebb mint itt Magyarországon:S:)
Itt egy 305 lovas V6-osra évenként kb 230 ezer forintot kell fizetni teljesítményadóra
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!