Szét lehet hajtani egy automata váltós kocsit?





oké értem mire gondolsz igazad van,a hülyeség ellen az automata váltó sem véd meg :) (Hmm ez még mondásnak is elmenne,majd megtanítom a gyerekeimnek :))
Szóval arra gondoltam,hogy ha veszek automatát,akkor az lehet-e némi garancia arra hogy az auto nem volt minden lámpánál 7000-ig huzatva meg ütve...de végül is a kommentedből rájöttem hogy hülyeséget kérdeztem..mert aki hülye az kinyírja bármelyik kocsit,aki meg ésszel vezet az meg a váltósat sem...





Azért az automatásokat ritkán "üvegelik". Szerintem esélyesebb, hogy kevesebbszer volt a fordulatszámmérő mutatója piros zónában, mint egy hasonló manuálisé.
Nekem pl 2500 fölé nagyon ritkán megy a fordulat, pedig benzines :)





Így van.
A Régi olajkavarós automatát nehéz széthajtani, mert maga a váltó nem sérül annyira, inkább a motor. De ha pl.: Túl nehéz utánfutót kötsz utána, akkor túlmelegedhet stb...
Az újabb, pl.: DSG váltót könnyebb kinyírni, mert abban ugyanúgy kuplungtárcsa stb van, a "régi" DSG nél meglehetett csinálni, hogy beteszed 5ösbe és nyomod a gázd... magyarul 'ég' a kuplung.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!