Van egy simsonom s51-es blokk van benne de 3 sebességes. Minden átalakítás nélkül ha széthuzzák a blokkot rá tudják tenni a 4-ik sebességet úgy hogy nem veszek mást csak az utolsó fogaskereket?
Figyelt kérdés
vagy ha így nem lehet akkor mit kell a váltóhoz venni???2012. ápr. 2. 19:44
1/5 anonim válasza:
Váltótengelyeket (ugye kettőt, amire rámegy a 4 fogaskerék), húzóéktengelyt, golyókat, váltódobot...
Mást nem tudom, nekem megfelelt a 3 sebesség. Ha kevés a vége, akkor olcsóbb lánckereket cserélni.
2/5 A kérdező kommentje:
Az pontosan mi a huzóéktengely??? a csőtengely?? Am mennyibe lenne így a váltórészt mert a tömítést a csapágyakat stb ezeket külön számolom csak a váltó így mennyi lenne?
2012. ápr. 2. 20:00
3/5 anonim válasza:
el vagy tévedve öreg, ott komoly átalakítást kell művelni ehhez:
váltódob, éspedig ebből eredeti némette mert mással sose lesz jó
egy pár fogaskerék és a gyári 4-es uigyanaz mint a gyári 3-as mert ugyanaz a végáttétel, így ebből egy gyorsító kerék párt kell venned,
új furulyatengely,
meg egy marék hézagoló mert nőtt a fokozatok száma amit ki kell hézagolni.
Szóval inkább ne akarj te 4.-et bűvészkedni abba annyit nem fogsz vele nyerni, mint gondolod.
4/5 anonim válasza:
Komám te vagy elvarázsolva, mivel az egész hézagoló dologba csak +2 alátét kell. Marharépa inkább ne szólj hozzá ha semmi konyításod nincs a dolog felé. Tehát 1 furulyatengely ezen vannak a kihajtó fokozatok, egy kuplung tengely ezen van a kosár és a kihajtó fokozatok párjai. Egy kapcsolódob és egy vonó vagy húzóék. Egyszerűen fogalmazva ez váltja a sebességet, mivel ez vonogatja a golyókat a fogaskerekek megfelelő ricnieibe a furulya tengelyen. Golyók is kellenek majd. Egyszerű ha, egy átalakító készletet veszel, de a sebességed nem fog nőni.
5/5 anonim válasza:
A háromsebességes váltó utolsó áttétele ugyan akkora mint a négysebességes utolsója, csupán a második van kettéosztva. Ha te meghagyod a mostani harmadikat harmadiknak és beteszel egy még nagyobb negyediket akkor soha az életben nem fogja leforgatni. Gondolkozz már, a széria gép még a 16-os első lánckereket se szereti, nemhogy a hatalmas negyediket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!