Mit gondoltok erről az autóról?
Bocs, de az a 8 szelepes 1.4-es nem 75, hanem 60 Le. És nagyon jó, megbízható, tartós és takarékos motor. Nekem F astrában volt anno 8 éve, semmi bajom nem volt vele. De ezt a kis 45 lovas 1.2-est nem venném meg, az a 227 ezer Km szerintem ennek a kis gyenge motornak nagy kihívás lehetett. Mondhatnám, valószínűleg már megette a kenyere javát.
Keresnék tovább, és inkább 1,4-est vennék, még ha picit drágábban is.
Jobban megnéztem a képeket, és szerintem itt a "kutyaszar cukormázba történő vonása" forog fenn.
Ez a kocsi szerintem nem csak 227 ezret futott, a kormány fényesre kopott, a kuplungpedálon már sima a gumibevonat, a vezetőülés ajtó felőli széle ki van szakadva, az ajtók belső burkolata több helyen össze-vissza van karcolva ahol műanyag (pl. kilincsnél), ahol szövet, ott meg foltos, és kiszakadt, magnó kiszedve, kívül az összes műanyag elem frissen feketítve (hogy a karcok ne legyenek olyan feltűnőek), és ami a legjobban zavarna engem, hogy szerintem a hengerfejtömítés is cserélve volt!
De cserébe legalább lemosták és csillogósra polírozták a kocsit...
Látom nagyon megoszlanak a vélemények, esetleg tudnátok abban még segíteni hogy linkelnétek olyat ami megfelelne, nem pedig olyan mint amit az előttem szóló mondott, "kutyaszar cukormázba történő vonása" ?
Maximum rendszámmal 300e pénz lenne rá, papírok meg az átírás az még +ba rájön.
Köszönöm ismét :)
A hengerfejtömítés egy dolog. De ez egy 16 éves kocsi,és nem tudom mit vársz ennyi pénzért? Kilométer is van benne,nehogy már az ajtókárpit meg a kuplung gumiján legyél kiakadva.. Persze futott már,de nem hiszem hogy sokat tudtak volna letekerni. Menni kéne vele,alulról megnézni. Képek alapján nehéz bármit is mondani. Ha rendbe van,szerintem a kárpit meg a fényes kormány ami a legkevésbé számít..
A hengerfejtömítés nem csak "egy dolog"..., pláne, ha az oka ismeretlen. Mindenki tudja, hogy annak előzménye a forralt motor volt. És az is kérdéses, hogy ennek következtében voltak-e (vannak-e?) egyéb károsodások is, amikkel esetleg nem törődtek, pont azért, mert a kocsi 16 éves, és nem éri meg 200 ezret rákölteni... ilyenkor tesznek rá egy sebtapaszt, ami a vért eltakarja, aztán kipolírozva "megkímélt" autóként meghirdetik, hogy megszabaduljanak tőle, amíg még lehet. Lehet, hogy éppen ennél a kocsinál ez nem így van, de 10-ből 9-nél igen, ami ilyen gyanújeleket magán hordoz.
A fényesre kopott, és kiszakadt, meg kivásott és összekarcolt dolgok meg azért zavaróak, mert nekem is volt (meg van is) Opelem, F astra, majdnem hasonló futott km-rel adtam el 14 évesen, de az ehhez képest patika volt. És még a kormány és a pedál se volt így (még megközelítően se!) kikopva, ebből feltételezem, hogy EZ a kocsi többet kaphatott, mint a bevallott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!