Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S50, a dugattyú 1mm-rel...

Simson S50, a dugattyú 1mm-rel kijjebb jön a hüvelyből FHP-ban, mitől lehet, ezért nemlenne benne erő?

Figyelt kérdés
nemrég vettem és a hengerfejet levéve felső holtpontban látom hogy egy mm-rel kiemelkedik a hengertömb részéből,és a hengerfej alatt egy alu karika van még pluszba,gondolom hogy ne verjen össze,a vezérlésre akkor egy mm-rel csúszik,és ezért gyenge a motor?
2012. márc. 12. 22:43
 1/9 anonim ***** válasza:

Ha levettek a henger aljából, felül pedig "beletoldottak", azzal valószínűleg a sűrítési nyomást akarták emelni.


Szerintem csak ettől nem kell szükségszerűen erőtlennek lennie. Már erőtlenül vetted, vagy csak később vesztette el az erejét?

2012. márc. 13. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Emiatt nem kellene, hogy gyenge legyen, nem fúj ki a henger és a hengerfej között vagy a henger aljánál?

Hengertalp tömítést használsz?

Szerintem fals levegőt szív valahol.

2012. márc. 13. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
gyengén vette,felfurattam 42.00-re de nagyon erőtlen,kompresszió 14bar.. mindig könnyen indul,üresjáratban szép hangja van..
2012. márc. 13. 06:48
 4/9 anonim ***** válasza:

Kifújás nincs valahol?


Érdemes a legegyszerűbbel kezdeni, a karbi és gyújtásellenőrzéssel.


Amit még megnézhetnél, hogy átalakította-e az előző tulaj a csatornákat a hengeren. Ha hozzáértés nélkül elkezdett találomra reszelni, az okozhat mindenféle tünetet.

Meg egy elduguló kipufogó miatt is veszthet a motor az erejéből.

2012. márc. 13. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Ha a kompresszió 14 Bar, akkor nem sűrítési gondja van, hanem üzemanyag ellátási, vagy gyújtás!

Nincs véletlenül neked is egy házi tuning kipufogód?

Azzal is el lehet szúrni azt a papíron 3,5 lóerőt!

2012. márc. 13. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

sok értelmetlen válasz.

A dugó nem g.yári benne hanem egy hoszab és jelentős a súlykülönbség a gyári dugó és e közt ezért alacsony fordulaton nyomatékos de nem bír kiforogni. Plusz a dugó takarja a felömlőket és mégkevesebet tud forogni e miatt. Vegyél bele 1 jó könyű dugót és fasza lesz , énis ugyan ebben a cipőben járok mint te csak nekem a henger van megemelve. Bármi kérdésed van írj priváltba.

2012. márc. 13. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 pucuka69 ***** válasza:
az utolsó válaszoló jó irányba gondolkodik,de nem biztos,hogy a dugó nagyobb lenne a kelleténél. Valószínűbb,hogy a hengertalpból vettek le sokat és mivel ez egy résvezérlésű motor, elment a vezérlés. A henger alá kéne olyan vastag tömítést rakni, hogy a dugó felső holtpontban csak a hüvely tetejéig menjen max. A hengerfej pakolást meg kivenni, mert az gyárilag sincs. De persze lehet,hogy valaki tényleg ennyivel hosszab dugót rakott bele,hogy nagyobbat sűrítsen. De ezzel elb...ta a vezérlést. Szerezz egy eredeti simó dugót és hasonlítsd össze. Ha egyforma,akkor marad a hengertalp alápakolása,vagy új henger,dugóval gyűrűvel.
2012. márc. 13. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Itt elég sokan úgy beszélnek, mintha ők lennének az ISTENEK.

Próbál segíteni az ember, aztán mindig van egy aki mindent jobban tud. Nem ismeri se a tulaj, se mi a motor előéletét, szóval lehet ezerféle gondja...

2012. márc. 13. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
A dugattyú kilógásánál hol mérted az 1mm-t ? A köpeny tetejénél ,vagy a dugó tetőn?
2012. márc. 14. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!