Simson S50, a dugattyú 1mm-rel kijjebb jön a hüvelyből FHP-ban, mitől lehet, ezért nemlenne benne erő?
Ha levettek a henger aljából, felül pedig "beletoldottak", azzal valószínűleg a sűrítési nyomást akarták emelni.
Szerintem csak ettől nem kell szükségszerűen erőtlennek lennie. Már erőtlenül vetted, vagy csak később vesztette el az erejét?
Emiatt nem kellene, hogy gyenge legyen, nem fúj ki a henger és a hengerfej között vagy a henger aljánál?
Hengertalp tömítést használsz?
Szerintem fals levegőt szív valahol.
Kifújás nincs valahol?
Érdemes a legegyszerűbbel kezdeni, a karbi és gyújtásellenőrzéssel.
Amit még megnézhetnél, hogy átalakította-e az előző tulaj a csatornákat a hengeren. Ha hozzáértés nélkül elkezdett találomra reszelni, az okozhat mindenféle tünetet.
Meg egy elduguló kipufogó miatt is veszthet a motor az erejéből.
Ha a kompresszió 14 Bar, akkor nem sűrítési gondja van, hanem üzemanyag ellátási, vagy gyújtás!
Nincs véletlenül neked is egy házi tuning kipufogód?
Azzal is el lehet szúrni azt a papíron 3,5 lóerőt!
sok értelmetlen válasz.
A dugó nem g.yári benne hanem egy hoszab és jelentős a súlykülönbség a gyári dugó és e közt ezért alacsony fordulaton nyomatékos de nem bír kiforogni. Plusz a dugó takarja a felömlőket és mégkevesebet tud forogni e miatt. Vegyél bele 1 jó könyű dugót és fasza lesz , énis ugyan ebben a cipőben járok mint te csak nekem a henger van megemelve. Bármi kérdésed van írj priváltba.
Itt elég sokan úgy beszélnek, mintha ők lennének az ISTENEK.
Próbál segíteni az ember, aztán mindig van egy aki mindent jobban tud. Nem ismeri se a tulaj, se mi a motor előéletét, szóval lehet ezerféle gondja...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!