Mekkora általában a kuplung élettartama?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amit mamád csinált az a kinyomócsapágyat terheli.
De szerintem nem kell aggódnod.
Olajat, szűrőket cseréld ha régóta áll.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
28 éves, nem agyonhajtott kocsinknak semmi baja a kuplunggal, egyedül a gázbóvden volt lestrapálva, utána prímán lehetett már közlekedni vele.
Kezdő vezető vagyok, így én kicsit nyírbálom jobban, de igyekszem kímélni. Szóval autófüggő. Én elvinném megnézetni a helyedben, soha nem lehet tudni alapon, de ha vigyázol rá, szerintem nagy baja nem lesz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
23 éves autó, utóbbi 4 évebe nincs rajt műszaki, az óra 180-at mutat, de szerintem bőven a duplája ha nem e több van benn.
kuplung gyári, az autó 1.1-es 40 akárhány lovas, ez a kuplung csak nálam olyan terhelést kapott amit másnál nem kapna meg 10 év alatt se:kb. 1 tonnás trailer húzása(maga az elindulás művészet), sok tolatás, orral menés dombon fel megpakolva, volt benn off-road, meg trophy ahol kell kuplongolni rendesen, aztán voltak gyorsulások is ami megint nem tesz jót neki..
ezeket leírva azt mondhatom hogy a kuplungot átlag ember már nem tudná elkezelni, finoman kell vele bánni, csúszni még nem csuszik, de nem a legjobb, célnak megfelel abba az pár órába amit használja az ember...DE! ha lenne rajt műszaki én gond nélkül elközlekednék vele városba is, mert már úgy belejöttem a kuplungjának kezelésébe hogy csak na:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én is sokat kuplungozok, sokszor ugyan úgy, mint a nagymamád.
Audi 80 300.000 km gyári kuplung.
Ez a kiemelő szerkezetet terheli inkább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!