Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kamionozásnak van jövője?

Kamionozásnak van jövője?

Figyelt kérdés
Úgy gondolom, hogy mivel mennek felfele a gázolaj ára, ezért majd próbálnak másra áttérni (pl vasúton hordják az árut) nem tudják olyan sok helyre elvinni, de lehet hogy jobban megéri. Egyre több kamionos is mondja, hogy kevesebb a fuvar, igaz kis cégnél vannak. Lehet hogy azért kevés a fuvar? Aki mondjuk 3-4 év múlva lenne kamionos annak még érdemes lesz (valaki szeretne elmenni)?

2012. márc. 2. 20:29
 1/6 anonim ***** válasza:
Miért, a vasút mivel megy?
2012. márc. 2. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
A vonat egyszerre nagyobb mennyiségű árut tud elvinni
2012. márc. 2. 20:54
 3/6 anonim ***** válasza:

A véleményem (hozzáteszem nem vagyok szakmabeli): ha ki akarsz menni külföldre dolgozni, akkor mindenképpen. Belföldön inkább 10 év múlvára terveznék, akkor fog kibukni hogy sok "öreg" elmegy nyugdíjba és nem lesz megfelelő mennyiségű utánpótlás.


Fuvar azért van kevesebb mert a nagy gyárak, termelő üzemek megszűntek, a belföldi kereskedelem helyett nagyobb szerepe van a külföldről importált termékeknek, ehhez pedig valszeg nem magyar szállítót fognak alkalmazni, hanem nagyobb logisztikai cégeket.

2012. márc. 2. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
A vasúti szállítással egy gond van, nem megy szárnyvonal minden gyárhoz, tehát mindig lesz jövője a kamionozásnak, ha más nem a gyártól a vasúti rakodóig lesz a fuvar. Egyébként nagyobb cégeknél van fuvar, sőt, nemzetközi sofőröket állandóan keresnek, ez így volt az elmúlt 4-5 évben is. Lehet rá tervezni, el lehet helyezkedni a szakmában, főleg nemzetközi területen.
2012. márc. 2. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Igazából nem mondanám, hogy olyan nagy visszaesés lenne a fuvarozásban. Az emberek jobban odafigyelnek mennyi és milyen fogyasztási cikket vesznek, azért egy 5-10% szerintem megvan, de nagyobbat nem tapasztaltam.

A kamionozásnak van jövője, nem pótolható szállítmányozási forma. Tény, hogy a vonat környezetbarátabb, de ott csak egy bizonyos mennyiség felett éri meg szállítani, és nem túl rugalmas. A hajó az felejtős, levegőben drága ( vicces, hogy rengeteg "air cargo" cég kamionnal viszi a cuccot ).

Belföldi elosztó- és nemzetközi gyűjtőfuvarozásban egyelőre nincs gyorsabb és rugalmasabb megoldás. Fentebb is írták, nincs minden gyárnak iparvágánya, és sok esetben nem is lenne elég gyors vasúton fuvarozni ( főleg belföldön ). A legnagyobb multink pl délután 2ig adhatja le rendelését a beszállítóinak, és a késztermék hajnal 3-ra már a multi raktárában van. Ez csak közúton lehetséges.


Az építőiparban,élelmiszer terítésben, (belföldi)tartály és silós áruk szállításánál egyszerűen nincs amivel helyettesíteni lehetne. Ameddig fogyasztás lesz, kamionok is lesznek.

2012. márc. 2. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

A vasút egyre hanyatlik és ez csak rosszabb lesz.

A kamion olcsóbb és sokkal rugalmasabb megoldás az áruszállításra.


Természetesen kevesebb a fuvar de azért van mindig munka!

2012. márc. 5. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!