Mit tehetne a magyar Suzuki, hogy ne legyen savanyú imidzse a középosztály köreiben?
Én sose vennék suzukit... Viszont az üzletpolitikája nagyon sikeres volt. Anno 15-16 éve amikor bejöttek az első swiftek akkor minden kispolgár lecserélte a ladáját- dacia-ját.
Azt javaslom ti se vegyetek suzukit.
A következők miatt: a futóműve instabil, nem biztonságos, a kasztni gyenge ("papírswift"), + legyünk őszinték prolinak nézik benne az embert...
Inkább keress egy normális autót: pl: opel corsa, opel astra, vw polo, vw golf ford fiesta, honda civic, toyota yaris, ha megtehetitek: A osztályos Merci
Annyi jó autó van, ne pont suzukit vegyél...
---)www.hasznaltauto.hu (----
Előző vagyok:
Ja, a kopogós belső műanyagokról és a szörnyen kényelmetlen ülésekről meg is feledkeztem...
a régi swift. A szó jó értelmében igénytelen. Kb csak tankolni kell. Tuti hogy nem hagy cserben, mivel az elektronoka kevés a hasonló korú autókhoz képest is kalapáccsal is javítható. A kasztni. Naos gyenge, de... Ha annyira xar lett volna nem gurulhatna az utakon. Spórolós kiasautó, sokak igényeit kielégítő. Szerintem nem érdemes bántani.
Új swift. Sokkal több meghibásodás, de már mindent hoz amit egy más tipusú hasonló kategóriába tartozó gép. És Ne bmw vel hasonlítsátok össze.
Amúgy a suzinak az tenne jót, ha a kizashit annyiért adná mint sokfelé a világban. A majd 10milla rengeteg, noha biztis jó kocsi. Láttam egyet forgalomban, nekem tetszett. De ha azt az autót 5milláért adnák, akkor komolyan odacsapna a kategóriában a többinek. Hamarabb bekerülne a köztudatba mint jó autó. Mert jók a suzik, megbízhatóak olcsón fenntarthatóak ezt mindenki elismeri.
Volt hogy a hitelre vett suzi mennyire jön ki. Erre csak annyit, egy hitelre vett skoda, bmw akármi ugyanúgy annyira jön ki. Ez nem a suzi hibája. Akinek csak hitelre futotta az mást se tud kpra megvenni.
A 23-asnak tetszik a hozzászólása, ment is rá a pipa.
Volt Opel Astrám, és ha valaki utálta a Suzukit, az én voltam. Valójában úgy szóltam le, hogy életemben nem ültem egyben sem. Ezeket a lenézős érveket hoztam fel én is, mint amiket itt írkáltatok (papírkasztni, prolikocsi). Valójában a magyar az úgy vesz kocsit, hogy a zsebeiből meg innen-onnan előhúzogat még 10 forintot, visszatolja a régi kocsit, nem eszik a család meg a kutya se rendes kaját hetekig, aztán elhoz valami alap 1.2-es szart Golfban vagy Octaviában, aztán abban feszít!
Mindenkinek szuzija van a haveri körben, és mind azt mondta hogy addig fogom fitymázni míg egyet nem veszek. Igazuk volt! Én a Fater miatt vettem Ignist, mert mozgássérült az öreg, és nem mindegy hogy beül vagy befekszik, valamint erre volt pénzem. Választanom kellett hogy ez három évesen, vagy pl. Picasso kilenc évesen. Nem bántam meg! Már 140.000km van a kocsiban, és a napokban volt esedékes az olajcsere. 15.000km után halványbarna az olaj és egy csepp se hiányzik belőle, míg az Astrában 150.000-nél koromfekete volt az a másfél liter ami maradt benne. Ez egy szempont és nem az hogy 90-nél csattansz (mint korábban írták), mert 90-nél mindegy hogy miben ülsz ha frontális az ütközés. Prolikocsi? Lehet, de üzemeltetési szempontokból mindent odaver. Egyetlen Suzukit láttam eddig az út szélén lerobbanva állni, de a rokon hülye, mert kínozta a kocsiját és nem tűnt fel neki hogy 130-nál forr a vize. Nyomtak bele 50.000-ért (nem vicc!) egy új motort, azóta is megy!
Nem ismerem az újabb modelleket, de az biztos hogy az enyém hűen szolgál! Olyan mint a vizslám! Nagyon szeretem!
Heló. A 17-es vagyok, aki a 90-es balesetet említette. Nos, lehet, hogy egy picit nyersen fejeztem ki magam. Sajnálom.
Azért talán még ekkora tempó mellett is több esélye van valakinek élve kiszállni egy másik fajta, ugyan ilyen árfekvésű, közép-alsó kategóriás autóból. Bár a kérdező nem árulta el, hogy pontosan az új vagy a régi Swiftre gondol, de szerintem a régire. Egy jó állapotú 2000. után gyártott modellt olyan 500 Ezerért már lehet kapni. Ennyiért viszont már vehetne Pl.: Renault Megane-t, Fiat Brava-t vagy Skoda Fabia-t. Ami azért szerintem még is csak több biztonság érzetet ad. És a KULCSSZÓ, a BIZTONSÁG. Valószínűleg a kérdező férje, szereti és félti a családját és neki pont ezért nem felel meg ez az igen-igen szeretett kisautó. Lehet akármennyire jól felszerelt egy Suzuki, ha ez az ő biztonságérzetét nem elégíti ki. Egy szó mint száz, akinek nem tetszik inkább ne erőltesse rá senki.
Egyébként nekem is Swiftem van, egy 98-as. Semmi extra sincs benne (szervó, klíma, légzsák). De, ha beülök még sincs soha halálfélelmem, pedig tudom, hogy az autóm nem egy luxuskategóriás gép és, ha baleset van van, akkor nagy valószínűséggel én húznám a rövidebbet. Jó-jó, tudom-tudom, meg kell tanulni vezetni, meg nem a balesetekkel kell rögtön példaként jönni, de az ördög sohasem alszik!!!
Egyébként meg Suzukisnak és nem Suzukisnak balesetmentes közlekedést kívánok! :)
A Clio vagy a Corsa ugyan olyan papír...
majd ha ugyan olyan töréstesztje lesz egy szuzkának, mint egy 1-es BMW-nek (ami méretre ugyan akkora...) akkor lehet pattogni.
Idióta...kategóriatárs autókról kéne beszélni, nem???
Azokról az autókról, amik hasonló méretűek, és hasonló pénzbe kerülnek.
Jó hogy nem az A8-as audit hozod fel példának, komolyan...
+Nőknek?
Egy 1.6-os régi swift-el elég sok autót le lehet tolni az útról :D (persze ha nem nő vezeti)"
Nő vagyok régi Switfttel, és autópályan 160-nal simán lenyomtam rengeteg autót.
Persze neked erre nyilván az lenne a válaszod, hogy hülye kamikaze vagyok. Szóval, ha egy nő vezet, bárhogy, az neked így-is úgy is röhelyes. Sajnállak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!