Felicia 1.9d nem gyújt mi lehet a baja?
-11 fokban még begyújtott nagyon nehezen
-15 fokban pedig már nem most plusz van és még mindíg nem gyújt.
Nagyon nehezen tekerte a motort az önindító ezért gondoltam,biztos rossz az aksi,nem tudom mennyi idős lehetett de nem mai darab volt.
Vettem bele egy újat,azzal sem bírta sokkal jobban megtekerni a motort.
Kicseréltem a szénkeféket az önindítőban,most teker mint az állat,mióta megvan még soha nem forgatta az önindító ilyen gyorsan a motrot.
A füst dől a kipufogóból,de nem gyújt be gázadásra sem.
Elég sokat próbálgattuk az öreg aksival és a rossz önindítóval amiben csak két szénkefe működött,lehetséges,hogy úgy jártam mint egy fűnyíróval vagy egy láncfűréssszel,mikor nehezen gyújt aztán bezabál a benzínből,dízelnél lehetségeshasonló?
Motor kompresszió jó ?
Porlasztó csúcsok rendben?
Tiszta Gázolajat kapott biztosan?
Üzemanyag van benne és az omv-nél tankoltam.
Közben kértem telefonos segítséget és kaptam pár tippet.
Kiürítettem a szűrőt és felnyomtam van hozzá beépítve egy kis kézi pumpa az jó meglazítottam a porlasztók előtti csöveket mind a négyen jön a cucc.Kivettem egy izzítógyertyát leteszteltem a saját áramáról ízzított,a másik hármat még megnézem holnap,ma már nem kínlódok vele.
Kicsit nehezen gyújtott olyan volt mint ha indítás után 1 henger kihagyott volna,valószínű rossz lehetett az egyik gyertya ,most meg valószínű már kettő is és lehet ezért nem kapta el,majd holnap kiderül igaz e a feltevés.
A kompresszió meg szerintem ha -11 fokban volt akkor +5 fokban is van,bár 250 000 van a motorban,de szépen jár és az olajat sem eszi és eddig be is gyújtott,melegen pedig nem kormol,hidegen is csak akkor ha padlót nyom neki az ember vagy éppen gyújtáskor de szerintem az teljesen normális.
Megvan a hiba oka megnéztem én is az adagolót és nem adagol,jobb mindent saját szemmel is megnézni,nem pedig a faterra bízni.
Teljesen levettem a csöveket a porlasztókről és padlógázt nyomva is éppen,hogy csak szivárogtat,tehát hiba felderítve.
A gyújtást ráadva kattanik a szelep az adagolón amibe a kábel fut,innentől ez már egy szerelő dolga.
Remélem nem kell másik adagolót venni az egy vagyon,a használt meg kitudja milyen.
De hiába szerzek rá egy használt gyárit az is vacak lucas adagoló lesz az pedig az összes AEF motron selejt gyárilag sajna.
Azóta megoldottuk,nemes egyszerűséggel,üzemanyag szűrő csere után, betoltuk :)
Az alapgáz nagyon ingadozott,gyakran fent akadt 1500-on ,vettem dízelbe való adalék anyagot,ami tisztítja az adagolót,kihajtottam belelőle fél tank adalékkal kevert üzemanyagot és láss csodát a hiba megszűnt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!