Nissan Primera-ban (dci) sárgán ég a károsanyag-kibocsátást jelző szenzor,EGR-szelep tisztítása megvolt,de pár óra elteltével ismét világítani kezdet a lámpa.Azt javasolták ki kellene cserélni,de elég borsos ára van, ha lenne valami más megoldás. Vagy egyáltalán megtudni, hogy miért jöhetett elő? Mindenképp szükséges a csere? Miért jön elő?Hosszabb távon előidézhet valami nagyobb problémát?
2012. febr. 14. 20:57
1/9 anonim válasza:
Az is elképzelhető hogy valami elektronikai hiba. Először is mindenképp azt nézesd meg, lehet hogy másnak semmi baja.
2012. febr. 14. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Ha nem zavar, hogy ég a check engine lámpa, akkor ha lehúzod a csatlakozóját hirtelen jobban fog menni az autó nem füstöl, és mindenki boldog. Rohadna meg, aki kitalálta az EGR-t, meg a részecskeszűrőt! Csak a baj van vele.
2012. febr. 14. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 A kérdező kommentje:
Köszi a gyors válaszokat!Elvileg nem elektronikai hiba,ezt nézték meg először. Aztán kitisztították és konkrétan mire haza értem a 3 utcányira lévő szervizből és újra beindítottam, már égett.Azon eszem magam, hogy én csinálok e valamit rosszul.Tény, hogy mostanában csak városon belül közlekedek vele. Javasolták, hogy húzassam ki,hát ha az segít rajta,nem tudom...lehet nagyobb kárt csinálnék vele
2012. febr. 14. 21:30
4/9 anonim válasza:
Egyébként az autó jól működik? Nem eszik sokat? Esetleg rosszul megy, vagy nagyon füstöl?
2012. febr. 14. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Valóban ki kellene húzatnod, nem csinálsz vele nagyobb kárt. Hidegen lerakódik a rendszerben a korom és falsul működik a rendszer. Ezt a kormot égeted ki a kihúzatással. Ettől függetlenül lehet, hogy szar lesz.
2012. febr. 14. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
A szervizben hiába fizettél a semmiért! Ha leveszed az akku sarut 10 mp-re, akkor megint törlődik a hiba, és csak később jön elő megint. Bizonyára ez történt a szervizben is.
:(
Szedd szét magad és áztasd ki belőle a lerakódott kormot, mert gyakran attól akad fel a szelep.
Akár ki is kötheted, de akkor is világítani fog a hibajelzés.
2012. febr. 15. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Inkább érdemes lenne jól meghajtani, kikormolni. (autópályán).
Az lehet megoldja az egr hibajelzést.
Tapasztalat!
2012. febr. 15. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 A kérdező kommentje:
Nem eszik többet, mint korábban és már a szelep áztatása is megvolt egy éjszakára.!Elsőnek jól kihúzatom, ha az se segít marad a csere.(majd egyszer)
Köszönöm a válaszokat!
2012. febr. 15. 16:06
9/9 anonim válasza:
"Elsőnek jól kihúzatom, ha az se segít marad a csere.(majd egyszer) "
Lehetőleg folyamatosan tartsd a fordulatszámot 3200-3500 felett legalább 25-30-40km-en át. Autópálya vagy autóút (itt esetleg 4.sebességben)
De csak ÜZEMMELEG motornál!
Ha nem törlődik a hibajelzés akkor egy szerelő számítógéppel ki tudja belőle törölni a hibát.
(A márkaszervizeket pedig kerüld el. Rabló banda az összes!)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!