Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az index-em jobb oldalra...

Az index-em jobb oldalra villog rendesen, de bal oldalra elöl semmi hátul meg 2x olyan gyorsan villog, néztem az izzót elöl semmi baja ki is cseréltem de semmi változás mi lehet a gond? Golf 2-es ről van szó.

Figyelt kérdés

2012. febr. 13. 17:06
 1/9 anonim ***** válasza:
Nálam volt ilyen, elől a kábel meg volt törve és nem villogott. A relét lehetett hallani, hogy kétszer olyan gyorsan kattingat.
2012. febr. 13. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
63%
Más autón és fordítva volt (hátul semmi, elöl gyors), és zárlat keletkezett az izzó helyén.
2012. febr. 13. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
igen a relét lehet hallani hogy 2x olyan gyors. akkor vszínű zárlat lehet valahol ? vagy esetleg cseréljem ki a relét?
2012. febr. 13. 17:26
 4/9 anonim ***** válasza:
59%
ahol nem ég az index ott néz szét a vezetéknél és az index foglalatában mert szinte biztos ,hogy test hiba
2012. febr. 13. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
köszi a válaszokat
2012. febr. 13. 17:55
 6/9 anonim ***** válasza:
36%
csak hogy értelmes választ kapj, köze nincs a test vagy törési hibáknak ! Amelyik oldalon gyorsan villog az index ott izzócserét kell csinálni mert több mint valószínű hogy az az izzó élete végéhez ért és megy tönkre! Nálam csak ekkor szokta csinálni és szépen egyesével kicserélem azon oldalt és amikor abbahagyja akkor jó vagyis amelyik égőt kicseréltem az volt a sz.r
2012. febr. 13. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
kicseréltem az első izzót de semmi ugyan ugy nem villog . hátul jó az izzó mert ott villog. de gyorsabban. de ha az elakadásjelzőt kapcsolom be akkor hátul rendesen villog de elől sehogy se a bal felén.
2012. febr. 13. 19:40
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Nekem is hasonlókat produkált a 92'-es Astrám. Nálam úgy oldódott meg a dolog, hogy a hátsó lámpatestből ki lett szedve az összes csatlakozó, kontakt spay, összerak, azóta minden OK.
2012. febr. 13. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

A régi index relék terhelés függőek, ha kisebb a terhelés gyorsabban kapcsolnak. Mivel izzót már cserétél nem marad más, mint átvizsgálni a vezetékeket és a foglalatot mert valahol nem érintkezik!

Vedd ki az izzót és egy próbalámpával ellenőrizd, hogy kimegy-e a feszültség. A testet az akksi pozitív feléhez képest könnyű ellenőrizni, a pozitív meglétét pdig pl. a motor testhez képest...

Ha valamelyikkel gond van, akkor indulj el visszafelé a vezetékek nyomvonalán. Ha jól emlékszem a Golf II-nek a lökhárítóban vannak az első indexei, jó rohadós helyen...

2012. febr. 13. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!