minek neked erosebb gyuru??......attol mi lesz jobb????
2012. febr. 12. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
2/16 anonim válasza:
Ne tedd!!!! es most komolyan mondom. A hengerfalrol lezabalja a honolast, majd elcsocsalja magat a falat is aztan meg lesel mint a luki-nyul hova tunt az ero. Szimpla acelgyuru tokeletes, mert a hengerfal mar eleve gyengebb mint a gyari megoldas ha furattad es nem hokezeltetted utanna. Es ha nagyobb rugoerejut teszel bele ugyan ez lesz a vege de ha lagyabb a gyuru akkor inkabb azt eszi meg...es azert azt olcsobb cserelni mint a hengert nemde?
2012. febr. 13. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
3/16 anonim válasza:
hát amúgy se a gyűrű kopik hanem a henger
2012. febr. 13. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/16 anonim válasza:
Szerintem a sima gyűrűt használd inkább. Nekem Verhovinám van, azokba gyárilag olyan puha gyűrűket raktak hogy 2-3X is lehet csak gyűrűt cserélni furatás nélkül. Azért az mégis olcsóbb mint hengert furatni.
2012. febr. 13. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
5/16 anonim válasza:
szerintetek a gyűrű kopik el?XD
2012. febr. 13. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
6/16 anonim válasza:
Megint sok az értelmes ember...eddig egy hengerem volt, amibe nem Keystone dugattyút és gyűrűt raktam, nem járattam, el is tört 1500km után a gyűrű, mert szar anyagból volt. Az a gyűrű volt rajta, amit a fúrós adott, törik, mint a ropi. Szó szerint.
A forgós 3 felömlősbe viszont Keystone-t használok, azon vékony krómgyűrű van és soha nem tört még el, pedig már szénné van kopva, ráadásul csak1 gyűrűs. Az előző pár hozzászólóra meg ne hallgass, az "XD"-zés és társai azt hiszem mindent elmondanak róluk...jah, és én tapasztalatból beszélek. De ha nem hiszel még nekem sem, akkor kérlek látogass el a www.simsonosok.hu weboldalra és kérdezd meg a fórumon a tuning topikban. Ezen a fórumon a Simsonkupások nagy része jelen van, és segíteni fognak.
2012. febr. 13. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
7/16 anonim válasza:
Ja igen, az lemaradt, hogy Keystone dugattyút Sajtostól lehet venni, de ha megkérdezed a fórumon, ott segítenek.
2012. febr. 13. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
8/16 anonim válasza:
Kerlek utolso, a lagyabb gyuru pont hogy nem torik, hiszen az nem rideg. Mert ugye a tulhevitett acel kilagyul es nem rugoacel valik, ha jol sejtem ezert is kell gyuruzni a sokat futott motorokat mert kilagyulnak es nem erintkeznek a hengerfalal, ami rontja a holeadast es meg jobban kilagyulnak....
2012. febr. 13. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
9/16 anonim válasza:
És ki írta, hogy lágy? Egy gyűrűnek nem kő keménynek kell lennie, de nem is túl lágynak. Mivel amit én raktam bele szar minőségű volt, hát eltört.
Kétütemű motort (már ha arra gondoltál) nem gyűrűzünk, kivéve, ha nicasilos. De nem fogom leírni még egyszer, hogy miért, mert számtalanszor leírtam, keress rá a neten.
2012. febr. 14. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
10/16 anonim válasza:
érdekes,én meggyűrűztem és jó,be lett járatva,és nem lett rosszabb
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!