Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez normális dolog AKKSIKnál?

Ez normális dolog AKKSIKnál?

Figyelt kérdés
1000cm3-is régi Switfemben mindig lemerült hidegben az akksi. Már cserélve is lett (másik használt akksira) és állítólag tölt is rendesen a kocsi, viszont ebben a nagy hidegben (reggelente errefelé -14C volt mostanában) hetente kétszer töltőre kell tenni, különben teljesen lemerül. Jelenleg a gyárinál nagyobb 44Ah akksikkal próbáltam. Az egyik ráadásul Opel gondoásmentes. Nem hinném hogy normális lenne, hogy ennyire merülnek. Végső próbának most vettem bele egy 44Ah 400A (EN) Bosch S3 002 -es akksit, amit éppen töltök. Szerintetek ez jó lesz?
2012. febr. 11. 16:04
 1/4 A kérdező kommentje:

Töltés állítólag rendben. Naponta munkába járásra használom, kb összesen 15km oda-vissza. Tehát naponta 2x kell ráindítani. Ennyi nem elég a töltéshez?

hallottam olyat is, hogy lehet szorul az önindító és emiatt lassan forgat ami nagyon leszívja az akkut. Ilyen van?

2012. febr. 11. 16:07
 2/4 anonim ***** válasza:

Egy akku +20 foktól visszafelé minden foknál 1%-ot veszít a teljesítményéből, tehát -20 foknál már egy tökéletes akku is csak 60%-os.

Egy régebbi akku nyáron még tökéletes, de a nagy mínuszokat már nem bírja.

Itt lenne még a rövidtáv, amire használod az autót, és nem a két indítás miatt merül le az akku, hanem hogy megy a hátsóablak fűtés, a fűtőventilátor, a világítás. Így nem győzi visszatölteni, főleg ha nagyrészt városi körülmények között használod. E mellé párosodik egy rosszabb akku és már adott is a probléma amit tapasztalsz.

Töltsd csak kétszer hetente, ha jobb lesz az idő akkor meg fog szűnni a problémád.

Szerintem biztos nincs az önindítódnak semmi baja. Szinte nem lehet tönkre tenni egy Szuzuki önindítóját. nekem 1,3-as Swiftem van szintén rövidtávon használom, rengeteget indítózom és 17 éve semmi gond (9 éve használom én). Az előző autó kétévente szorult önindító cserére.

2012. febr. 11. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
A Bosch S3 nem a legjobb választás, az enyém mér két év után haldokolni kezdett. Persze újonnan azért annak is bírnia kéne jó darabig. Ha több aksival próbálkozol és mind merül, akkor a generátort kéne megnézetni.
2012. febr. 11. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Valami ott nem okés! Egy egyszerű multiméterrel mérd meg járó motornál az akksit, alapjáraton mérned kéne minimum 13,8 Voltot. 13,8-14,4 között tölt rendesen a generátor, de ha már ott vagy megmérheted tompított fénnyel rádióval hátsóablakfűtéssel vészvillogóval ventilátorral, ha ezek mennek és 13 Volt alá esik a feszültség akkor gyengélkedik a generátor. +a hideg idő gyengíti az akksit. egy jó akksi jó generátorral nem csinálna ilyet, ha hetente egyszer használod 20-30 percet akár az autót, akkor az bőven elég lenne ahhoz h ne keljen töltened.
2012. febr. 13. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!