Astra G-ben normális az, ha a villanymotor, ami a belső/külső levegő keringetést irányítja a fűtésnél, nem áll meg amikor a terelőlapátot ütközésig elmozdítja, hanem menne tovább csak nem bír?
Én a helyedben kikötném a motort, és valamelyik végállásra tenném a terelőlapátot. Aztán ha van annyi pénz, akkor irány a szerelő... Ha a motor működik csak nem lehet olyan nagy a baj...
De ha a motor folyamatosan feszültség alatt van, és nem tud tovább forogni, akkor az le fog égni egyhamar.
Remélem segítettem valamit.
Hát sajnos szó szerint: nincs mit!
De talán jelen esetbe még így a legjobb, hogy kikötöd.
Sok sikert hozzá a továbbiakba!
Én egyszerűen oldottam meg.
Tettem be a kismotorba - fólia-átvágással egybekötve - egy áthidaló ellenállásos megoldást, és még a cucc teljes összerakása és beszerelése előtt vettem hozzá új zsalulapot. Azóta semmi gondom vele, holott már lassacskán 2 éve csak úgy megy.
Igaz, mintha megfordult volna a szabályozási irány, most akkor világít a nyomógombon a "külső levegő" állás, amikor éppen a "belső levegőn" van.
De - szerintem - a továbbiakban ez legyen a legkisebbik gondom.
[url= [link]
Bocsi, de azzal a hivatkozással mintha nem jönne be rajta semmi. Valójában nem az én hibám ... Itt van helyette ez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!