Mitol ugrik át, vagy szakad el a vezérműszíj?
szia,nekem egy 1.9tdi Audim A3 van(most a szerelőnél)a nagy hidegben nem indult(rossz az aksim)és behúzattam és a vezérlésem átugrot.nagy katanás és most szelepek,az üzem anyag befecskendező fej és még 1-2 dolog szét ment a motorban...
megkérdezhetem nálad mi a probléma,igaz nő létemre nem igazán értek hozá,csak kíváncsi vagyok
Az Audin se a behúzatástól szakadt el! A hajtásirány megegyezik ha húzzák, ha önindítózik, ha jár a motor, egyformán a főtengely felől van meghajtva.
Laza volt az már előtte is, lehet hogy egy fognyit már korábban átugrott, azért nem indult be.
Azért, mert motorok többségében a nyitott szívó vagy kipufogószelepbe belever a felső holtpont környékére érkező dugattyú.
Mindez a magas sűrítési viszonnyal van összefüggésben.
Ha normális a vezérműtengely helyzete a főtengelyhez képest, nincs probléma.
De ha megszűnik vag eltolódik a szinkron.
Törik, hajlik a szelep, sérül a hengerfej, szelepvezetők, netán a dugatttyú.
Motortípusa válogatja, melyiknél micsoda.
Köszönöm!
Speciel egy 1.9es PDTDI kapcsan merult fel a kerdes, mert egy ilyen autot ajanlottak. Az autoban szakadt a vezermuszij. Azt mondjak, hogy meg van mar hozza az uj hengerfej, csak ossze kell rakni, es be kell allitani a vezerlest.
A dugok nem serultek elmondasuk szerint.
Vajon milyen extra hibakkal szamolhatok meg?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!