Miért nem alkalmaznak fagyálló helyett olajat?
Figyelt kérdés
Nem számítana a viszkozitása, nem nagyon kellene lecserélni, a hővezető képessége annak is jó, korrózióvédelem is megvan, ráadásul nem kellene fagyállót méregetni..2012. febr. 7. 16:30
11/14 anonim válasza:
Hát ha hozzá van tervezve nem gond. De emiatt nem cserélnék le az autóikat az emberek.
12/14 anonim válasza:
Ki beszélt lecserélésről? Én gyártásról beszélek.
13/14 A kérdező kommentje:
Hozzá tervezni? A motornak a 80 fokos üzemi hőmérséklet valamilyen szinten egy kompromisszumos megoldás a hőtágulás miatt. Ha csak 300 fokon érné el az üzemi hőmérsékletet és az optimális illeszkedési hézagokat, lehet, hogy több mint 1mm lenne a henger-dugattyú közti hézag. Kétlem, hogy egy olyan motort be lehet indítani.
2012. febr. 8. 06:51
14/14 A kérdező kommentje:
Viszont az manapság könnyen megvalósítható, hogy egy elektronika méri a hűtőfolyadék hőmérsékletet a kis körben, és a műszerfalon visszajelző lámpával figyelmeztet, ha a motor X fokkal túlmelegedett és nem nyit a termosztát. Szerintem ez egy tök jó ötlet :)
2012. febr. 8. 06:53
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!