Másképp kell vezetni egy dízel autót, mint egy benzinest?
Lassan már majdnem minden kocsiba francia vagy olasz dizel motor van.
Ne húzd fel magad kérdező ezek a hozzá nem értó németautó melegek mindig lesbe álnak hogy irjanak valami hülyeséget.
Többet kell váltogatni a dizelesbe nem szereti ha 1500 fordulat alá engeded,vagy 4000 fölé forgatod.Hidegen egy autót se szabad pörgetni.Semmi extra dolog sincs amit tudni kéne dizelről.Rá kell érezni hogy mikor válts.Amúgy ugyan úgy kell vezetni mint a benzinest.
És ne rakd vissza 5 ből 3 ba, hanem lendületből előzz, ebből majdnem balesetem is volt, nekem benzines civicem van, és haver autóját én vittem fényezni, az diesel, és kimentem a kocsi mögül, reflexből vissza 3, és olyat lassult mint még ilyet sosem láttam.
Bár a civicet 9500ig pörgetem akkor érzi jól magát a dizelt meg max 2000-2500ig szabad akkor, tehát érthető volt a jelenség:D
Az eltérő nyomatékgörbe és hasznos fordulatszám-tartomány miatt igen, de aki tud vezetni, az ha mondjuk még sosem ült dízelben, pár óra alatt megszokja, ha addig csak benzinest vezetett. Szóval alapvetően nem.
Mellesleg hidegen a benzinest sem szabad (magas fordulaton) forgatni.
Csak a miheztartáshoz: Opelokban Fiat motor, Nissanokban Renault motor, Mazdában Peugeot motor, Suzukiban Fiat motor, Volvoban Renault, Fordban Peugeot. És még sorolhatnám.
Biztos azért veszik ezek a gyártók a francia és olasz motorokat, mert sz@rok. Érdekes módon nincs olyan, hogy német motor legyen francia autóban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!