Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Másképp kell vezetni egy...

Másképp kell vezetni egy dízel autót, mint egy benzinest?

Figyelt kérdés
Mostanáig benzines autóm volt, dízelre váltottam. Mire érdemes odafigyelni? Az izzítást tudom. Azt mondják, hidegen nem szabad nagyon pörgetni. Van más is?
2012. febr. 2. 18:24
 1/10 anonim ***** válasza:
16%
Másképp igen. Pl egy dízelest nem szabad szétpörgetned mert haamrabb tönkremegy. Főleg hidegben és főleg ha francia vagy olasz.
2012. febr. 2. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
84%
"Főleg ha francia vagy olasz?" Istenem, de szánalmas vagy...
2012. febr. 2. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
54%

Lassan már majdnem minden kocsiba francia vagy olasz dizel motor van.

Ne húzd fel magad kérdező ezek a hozzá nem értó németautó melegek mindig lesbe álnak hogy irjanak valami hülyeséget.

Többet kell váltogatni a dizelesbe nem szereti ha 1500 fordulat alá engeded,vagy 4000 fölé forgatod.Hidegen egy autót se szabad pörgetni.Semmi extra dolog sincs amit tudni kéne dizelről.Rá kell érezni hogy mikor válts.Amúgy ugyan úgy kell vezetni mint a benzinest.

2012. febr. 2. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Más a váltók osztása. Általában 3-asban mehetsz 50-el 2000-es fordulaton, míg a benzinesnél ott már 3000 körül járna, ezért van a 4. sebesség. A dízelt valóban nem kell magas fordulaton hajtani, de ez le is van tiltva. Annyi csak, hogy nem lesznek nagy kigyorsítások lámpánál, inkább szépen lassan húz az iga, de nagy nyomatékkal. Téli időben jégen/hóban nem kapar úgy.
2012. febr. 2. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 WhiteLabel ***** válasza:

És ne rakd vissza 5 ből 3 ba, hanem lendületből előzz, ebből majdnem balesetem is volt, nekem benzines civicem van, és haver autóját én vittem fényezni, az diesel, és kimentem a kocsi mögül, reflexből vissza 3, és olyat lassult mint még ilyet sosem láttam.

Bár a civicet 9500ig pörgetem akkor érzi jól magát a dizelt meg max 2000-2500ig szabad akkor, tehát érthető volt a jelenség:D

2012. febr. 2. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Az eltérő nyomatékgörbe és hasznos fordulatszám-tartomány miatt igen, de aki tud vezetni, az ha mondjuk még sosem ült dízelben, pár óra alatt megszokja, ha addig csak benzinest vezetett. Szóval alapvetően nem.


Mellesleg hidegen a benzinest sem szabad (magas fordulaton) forgatni.

2012. febr. 3. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
48%
Első: remélem elcsap a zebrán vmi francia v olasz motoros gép. Nem lenne kár érted, egy hülyével kevesebb lenne a bolygón.
2012. febr. 3. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

Csak a miheztartáshoz: Opelokban Fiat motor, Nissanokban Renault motor, Mazdában Peugeot motor, Suzukiban Fiat motor, Volvoban Renault, Fordban Peugeot. És még sorolhatnám.

Biztos azért veszik ezek a gyártók a francia és olasz motorokat, mert sz@rok. Érdekes módon nincs olyan, hogy német motor legyen francia autóban.

2012. febr. 3. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Bocsááánat! Tudok egy német motor, francia autó példát mondani: Az új Citroen Jumperben Ford motor van...a legkataszrofálisabb Jumper, Boxer, Ducato motor, ami eddig létezett! A Fiat motoros verziót szabad csak megvenni ebből a szériából.
2012. febr. 3. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
énis hagy szóljak bele. Francia dizelek a legjobbak.
2012. febr. 25. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!