Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mire kell figyeljek?

Mire kell figyeljek?

Figyelt kérdés
szeretném lecserélni az autómat és mivel új autóra nem telik de hatalmas bmw fan vagyok így használt autóban gondolkozom. érdekelne hogy ennél " [link] " a konkrét hirdetésnél ha elmegyek megnézni mire figyeljek az autóval kapcsolatban. gondolok itt motorhangra gyári alkatrészekre stb. előre is köszönöm a segítségeket !
2012. jan. 24. 21:31
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
legjobban szerintem az aljára hogy nincs-e szétrohadva.! Főleg a hollandból, meg észak németből behozott verdák sós párás levegő miatt vannak megviselve, tapasztalatból beszélek sajnos:( Ha lehet egy jó autószerelő ismerőssel menjél aki már a hangjáról is sok mindent el tud mondani.
2012. jan. 24. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Hát mechanikai dolgok: lenyomod az autót, rugózás rendben van-e ( egy és felet kéne még hintáznia, mivel sport nem hiszem megtudod nézni ), pedálok elkopása . ha emelöre tudnád tenni akkor kereket megmozgatása. Motor láttam h levan mosva sokat nem látsz rajta ha csak benem gyujtod, használt autót ennyire tisztán nem ajánlatos venni , próbáld ki és utána ellenörizd az irotakat.

Egyéb : érdemes figyelni a kilométer ora állást, a szervizkönyvet passzolnak-e a számok. érdemes begyujtani, és mindent leellenörizni benne ... mindent összenyomkodni. megkérdezni a Hibáit is. minden ami csak eszedbe jut .. kereszt kérdések feltétele, vissza kérdezni valamire 2x hátha valahol elöjön valami titkolt hiba

2012. jan. 24. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
25 liter alatt ez meg sem áll kilóméterenként. ÚJ autóra nincs pénzed, akkor miből tankolod majd?
2012. jan. 24. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Ha új autóra nem telik, erre sem fog. A 2,6 millió forintos ár aligha fog sokkal lejjebb menni (már az is kisebb művészet lesz, hogy megközelítsd vele a 2 milliót), ehhez jön majd a vagyonszerzési illeték, eredetvizsgálat, új forgalmi, új törzskönyv, éktelen gépjárműadó és kötelező biztosítás... Ha csak az első éves költségeket összeadod, az összegből lehet venni egy új autót. Na, nem ilyen hiper-szuper, nagy motoros, bukólámpás csajozós gépet, hanem egy kisebbet, ami talán a fogyasztásmérő 15 liter alatti tartományát is ismeri.

Persze egy ilyen autó ízlés dolga, ez már rég nem az ésszerű kategória, de gondoltam, szólok, ne érjen meglepetésként, ha a végösszeg nem is kicsit lendül majd túl a 3 millión.

Az elektromos ketyerékre nagyon oda kell figyelni: nem fiatal az autó, elég sok "úri huncutság" van benne és az ilyen nagy, erős motorok szeretnek a motortérben olyan meleget csinálni, amit a vezérlőelektronikák és vezetékek néha nehezen viselnek. A gyújtás ráadásakor minden villanjon fel, aminek fel kell (előszeretettel kötik ki a hibás részegységek visszajelzőit), aztán aludjanak is el. Az "ennek így kell működnie", "még hideg, azért világít" s hasonló ködösítések mögött halódó elektronikus rendszerek állnak, amikkel az a nagy baj, hogy az égvilágon senki sem fogja neked megjavítani. A maszek szerelő elhajt jó messzire, mert nem fog egy karnyi vastag kábelkorbácsot átbogarászni, hogy ugyan mi a bánatért nem érzékeli a kerék fordulatszámát az ABS, a márkaszerviz pedig nem zavar el, de nem is csinál semmit (viszont vastagon fog a ceruzájuk, ha ennek az árfolyamát számolják). Az ilyen "öreg" autó nekik is csak nyűg.

Típushiba most így, hirtelen nem ugrik be, így csak a kötelező köröket kell lefutni: minden a helyén legyen, a fékek fogjanak, a csillapítók csillapítsanak, az ajtó záródjon, a hézagok legyenek párhuzamosak, a motornak csak olyan hangja legyen, amilyennek lennie szabad (ha meleg, addig húzd az időt indítás előtt, míg lehűl, mert különben sosem derül ki, hogy hidegen nem indul), a váltóban meg kell lennie minden fokozatnak és a diffinek sem lehet síró, búgó hangja.

Egyet jegyezz meg jól: egy ilyen autó sem különb, mint a szomszéd '94-es 1.7-es szívódízel F Astrája. Ez is ugyanúgy el tud romlani, ugyanúgy tud rohadni alulról, mert nem titánból készült. Csak éppen a bőrkárpit és a V12-es motor duruzsolása sok mindent felejtet. De ettől még ne hagyd magad átverni...

2012. jan. 24. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Nem éri meg ilyen üzemanyagárak mellett ez rengeteget fog fogyasztani, értem én BMW-t szereted de akkor legalább ne 8-as BMW-t vegyél hanem egy kisebbet kisebb motorral.A fogyasztás csak az egyik egy kb. 300 LE-s autóra a biztosítás is nagyon sok csak szívnál ezzel főleg hogy használt is így előbb utóbb előjönnének a hibái.De ez csak az én véleményem.Sok szerencsét az autóvásárláshoz.
2012. jan. 24. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim válasza:

[link]


Itt tuti, hogy megtudod minden kérdésedre a választ!

2012. jan. 25. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
2012. jan. 25. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
nagyon szépen köszönöm a válaszokat ! nagyon sokat segítettetek és ezek szerint még alaposabban át kell gondoljam ezt az ügyet és persze ki kell kalkulálni az anyagiakat is. még egyszer is köszönöm !
2012. jan. 25. 21:23
 9/11 A kérdező kommentje:
az utolsónak írnám: ez BMW is nagyon szép és úgy tudom elég keveset is esznek. gondolkodtam 3-ason is de azért egy 8-as elég ritkaság és lehet hogy hamarabb megakad rajta az emberek szeme.
2012. jan. 25. 21:36
 10/11 Laki Andrea válasza:

Remélem megvetted!!!:))))))

Nem minden a fogyasztás, van, hogy az ÉLMÉNY a lényeg.

/e32 750 il- ez is eszik 20L-t, 300 ló, és tapadsz az ülésbe./

2012. febr. 13. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!