Mire kell figyeljek?
Hát mechanikai dolgok: lenyomod az autót, rugózás rendben van-e ( egy és felet kéne még hintáznia, mivel sport nem hiszem megtudod nézni ), pedálok elkopása . ha emelöre tudnád tenni akkor kereket megmozgatása. Motor láttam h levan mosva sokat nem látsz rajta ha csak benem gyujtod, használt autót ennyire tisztán nem ajánlatos venni , próbáld ki és utána ellenörizd az irotakat.
Egyéb : érdemes figyelni a kilométer ora állást, a szervizkönyvet passzolnak-e a számok. érdemes begyujtani, és mindent leellenörizni benne ... mindent összenyomkodni. megkérdezni a Hibáit is. minden ami csak eszedbe jut .. kereszt kérdések feltétele, vissza kérdezni valamire 2x hátha valahol elöjön valami titkolt hiba
Ha új autóra nem telik, erre sem fog. A 2,6 millió forintos ár aligha fog sokkal lejjebb menni (már az is kisebb művészet lesz, hogy megközelítsd vele a 2 milliót), ehhez jön majd a vagyonszerzési illeték, eredetvizsgálat, új forgalmi, új törzskönyv, éktelen gépjárműadó és kötelező biztosítás... Ha csak az első éves költségeket összeadod, az összegből lehet venni egy új autót. Na, nem ilyen hiper-szuper, nagy motoros, bukólámpás csajozós gépet, hanem egy kisebbet, ami talán a fogyasztásmérő 15 liter alatti tartományát is ismeri.
Persze egy ilyen autó ízlés dolga, ez már rég nem az ésszerű kategória, de gondoltam, szólok, ne érjen meglepetésként, ha a végösszeg nem is kicsit lendül majd túl a 3 millión.
Az elektromos ketyerékre nagyon oda kell figyelni: nem fiatal az autó, elég sok "úri huncutság" van benne és az ilyen nagy, erős motorok szeretnek a motortérben olyan meleget csinálni, amit a vezérlőelektronikák és vezetékek néha nehezen viselnek. A gyújtás ráadásakor minden villanjon fel, aminek fel kell (előszeretettel kötik ki a hibás részegységek visszajelzőit), aztán aludjanak is el. Az "ennek így kell működnie", "még hideg, azért világít" s hasonló ködösítések mögött halódó elektronikus rendszerek állnak, amikkel az a nagy baj, hogy az égvilágon senki sem fogja neked megjavítani. A maszek szerelő elhajt jó messzire, mert nem fog egy karnyi vastag kábelkorbácsot átbogarászni, hogy ugyan mi a bánatért nem érzékeli a kerék fordulatszámát az ABS, a márkaszerviz pedig nem zavar el, de nem is csinál semmit (viszont vastagon fog a ceruzájuk, ha ennek az árfolyamát számolják). Az ilyen "öreg" autó nekik is csak nyűg.
Típushiba most így, hirtelen nem ugrik be, így csak a kötelező köröket kell lefutni: minden a helyén legyen, a fékek fogjanak, a csillapítók csillapítsanak, az ajtó záródjon, a hézagok legyenek párhuzamosak, a motornak csak olyan hangja legyen, amilyennek lennie szabad (ha meleg, addig húzd az időt indítás előtt, míg lehűl, mert különben sosem derül ki, hogy hidegen nem indul), a váltóban meg kell lennie minden fokozatnak és a diffinek sem lehet síró, búgó hangja.
Egyet jegyezz meg jól: egy ilyen autó sem különb, mint a szomszéd '94-es 1.7-es szívódízel F Astrája. Ez is ugyanúgy el tud romlani, ugyanúgy tud rohadni alulról, mert nem titánból készült. Csak éppen a bőrkárpit és a V12-es motor duruzsolása sok mindent felejtet. De ettől még ne hagyd magad átverni...
Remélem megvetted!!!:))))))
Nem minden a fogyasztás, van, hogy az ÉLMÉNY a lényeg.
/e32 750 il- ez is eszik 20L-t, 300 ló, és tapadsz az ülésbe./
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!