Lenne értelme ilyesféle megbütykölésnek MZ ETZ 125-ösön?
Teljesen gyári most?
Észrevehetően egy normális rezó dobna rajta. Persze a motorhoz és a felhasználási igényekhez kellene méretezni, amire vannak egész jó programok, csak legyártani bonyolultabb magát a kipufogót. Elméleti tudás kell hozzá, pl. hány fokos diffúzor kúpot célszerű választani ha keskeny fordulatszám tartományban akarsz nagyobb hatást, vagy milyet ha szélesebb tartományban kisebbet.
Ez az egyik leghatásosabb fegyver, ezen kívül lehet a henger és a gyártási pontatlanságok alakítgatásával nyerni valamicskét. A karburátor átfúvókázása is hozzáértést igénylő feladat, ami nem is feltétlenül szükséges, lehet megteszi ha feljebb akasztod a súbert. :)
Én sem vagyok teljesen otthon MZ-ben, de lehet az ETZ-vel is működik a szokásos csalás: felteszed rá a 150-es hengerét, hengerfejét és dugattyúját. Beállítod hozzá a karbit és egyből nyertél egy fél Simson-nyi köbcenti-előnyt..
Nem tudom árulnak-e MZ-hez ilyesmit, de nagyobb első lánckerékkel is el tudod talán érni amit akarsz. Rosszabb gyorsulás, de ha van elég teljesítménye a blokknak nagyobb végsebesség.
Csak a karburátor átállításával nehéz 5-10 km/h-t nyerni.
Ha simsonból ki lehet hozni a 101km/h-t-et akkor mz ből is ki lehet hozni szerintem 130 at.
Kérdés hogy hosszútávon hogy viseli a masina.
Az Mz nem egy drága szerkezet szóval irreális árakat sem kell rá költeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!