Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Műszerfal-világítás gond Seat...

Műszerfal-világítás gond Seat Toledo 1997?

Figyelt kérdés
Sziasztok. Van egy Seat Toledo 1997 1.6-os benzines autóm. Egy ideje a műszerfalon a hosszú-fázist jelző kék lámpa akkor gyullad ki amikor én a rövid-fényt használom, és akkor kapcsol ki amikor rendesen a hosszú-fázist használom. Ezen kívül a kilométerórát este egyáltalán nem látom, gyanakodtam az elején biztosítékhibára, de minden biztosíték rendben van. Ha tudjátok mi a gond, akkor segítsetek kérlek.

2012. jan. 5. 20:35
 1/2 anonim válasza:

Szia! A hiba nekem is ismerős, van egy ugyanilyen autóm, ugyanezzel a hibával, viszont nekem azután kezdett szórakozni, miután véletlenül az erősítőnél összeért a plusz és mínusz :) A hiba néha előjött, néha normálisan működött minden. Amikor rossz volt, kicsit megütögettem a műszerfal tetejét és jó lett, de volt hogy egy gödör hozta elő a hibát vagy éppen ettől múlt el. Pont a tegnapi nap volt megint egy ilyen alkalom, viszont már a műszerfal csapkodás sem használt neki, ezért megpróbáltam más megoldást. Levettem a biztosítéktábla takaródarabját és felnyúltam a műszerfalig, ott pedig megmozgattam a kábeleket gyújtás alatt. Ahogy mozgattam, mintha discoban lettem volna :) Játszottam vele egy ideig mire jó lett minden, de aztán pár méter megtétele után ismét rossz lett. Namár most eljutottam arra a pontra, hogy már elegem van ebből a játékból, így megnézem mit lehet igazából tenni. A mai nap folyamán megpróbálkozom kiszedni a kis dobozt, amibe benn vannak a visszajelző ledek, km óra, stb, és megnézem, hogy mi is a probléma. Én arra tippelek, hogy vagy kábelszakadás van vagy pedig a zárlattól esetleg leolvadhatott a szigetelés néhány kábelról és azok összeérhetnek néha, de mindenképp valami érintkezési problémára tippelek. Azzal viszont bajban vagyok, hogy miként tudnám kiszedni a helyéről, mert a gyors rápillantásból úgy néztem, hogy a kormányt is le kell szedni, hogy hozzá lehessen férni. Esetleg ha ebben valaki tud valamit segíteni, akkor azt megköszönném :)

Ha pedig te nem szeretnél ezzel vesződni, akkor szerintem mindenképp vidd el egy autóvillamossági szerelőhöz, mert sötétben tényleg bosszantó, ha nem látja az ember a műszerfalat. :)

Remélem tudtam segíteni!

2013. febr. 7. 02:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
Az előző hozzászóló vagyok. Megtörtént a szétszerelés, szerencsére nem a zárlat okozta a hibát, hanem valószínűleg az idő. Sikerült kiszednem a műszerfalat, először megnéztem, hogy a kábelek rendben vannak e, nem volt szakadás, így szétszedtem a műszerfalat. Kis odafigyeléssel látható volt, hogy a csatlakozó panelforrasztása elég ramaty állapotú, szerintem gyárilag kevés forrasztóónt raktak oda, ami az idő múlásával itt-ott elengedte a panelt, és a kábelmozgatásom pedig ezen csak rontott :) Lényeg a lényeg, hogy újraforrasztás után tökéletesen működik. Sok sikert! Üdv!
2013. febr. 7. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!