Kanyarodás úgy, hogy ne sodrodjon az autó le az útról--> hogyan kell csinálni?
Előzőnek igaza van. Átlagos kocsival ne akarj 30 -as táblánál 90 el kanyarodni!
Ültettesd le a kocsidat elöl 10, hátúl 8 cm el. Utána vegyél rá Yokohama verseny gumikat meg 17" felnit. Normális verseny lengéscsillapítókat + nyomtáv szélesítés minimum 2 cm. Ezzel már jobban fogsz tudni kanyarodni, de a gravitáció / centrifugális stb. erőkkel akkor sem szórakozhatsz a végtelenségig!
Plusz menj el vezetéstechnikai tréningre is...
Sokat kell gyakorolni,rengeteget vezetve,több tucatnyi autót tűréshatárokat feszegetve tesztelgetni - veled az élen. Addig is egy gyorstalpaló:
Ha elsőkerekessel besokaltál egy kanyarban - buktad a sztorit,mész a fák közé,nincs ellenszer mert ha fékezel akkor max. álló kerékkel mész a susnyásba,ha gázt adsz akkor még inkább leránt az útról.
Összkerekessel egy adott sebességig (hiszen a fizikát meghazudtolni azzal sem lehet) padlógázzal kijöhetsz a bajból.
Hátsókerekesnél is telegáz az megfejtés ellenkormányzással tupírozva (mint a drifteseknél látod) persze 70 lóerőnél felejtős,a sikeres mutatványhoz minimum 2-3x annyi kell.
Ennyi.
:D
Megfelelő sebességgel. Ha nem ész nélkül rohansz bele a kanyarba, nem fog leesni az útról. A veszedelmesebb kanyarok előtt szokott lenni tábla, általában nem véletlenül. Illetve jó tudni, hogy a megengedett legnagyobb sebességet nem kötelező megfutni, ha tehát nincs tábla a kanyar előtt, de jeges az út, nem kötelező 90-nel belerohanni, hiába van lakott területen kívül.
Ha meg mégis megcsúszik, akkor megpróbálsz ellenkormányozni (már ha nem az eleje csúszik kifelé, mert akkor nem sokat érsz vele).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!