Mit lehet tudni a váz vágott motorokról életre lehet ezeket kelteni, hol lehet venni ilyen motorokat 50cm3 enduro kategória érdekelne?
Az egyszerű, acélcső vázzal épült motorokat elméletileg életre lehet kelteni: összehegeszted ott, ahol kell, aztán működik is. Persze ehhez nem a szomszéd Józsi bácsi "oxigénheggesztője" vagy Miska bá' pálcás rettenete kell, amivel a kaput hegesztette tavaly (és feltámasztva kellett tartani a kisautomatát miatta). Ehhez kaloda kell, hogy a vázgeometria megmaradjon és védőgázas ívhegesztéssel kell végezni a varrást.
Viszont hétköznapi használatra csak akkor lesz biztonságos a motor, ha a vázat ott vágták el, ahol gyárilag is hegesztve van. Ekkor egy jó szakember képes olyan szilárdságú varratot kialakítani, mint amit a gyárban használtak és nem csökken számottevően a váz merevsége. Ha viszont "középen" vágták el a csövet, akkor a váz többé nem használható közúti forgalomban - enduróként meg főleg nem. A varrat sosem lesz olyan erős, mint az eredeti cső volt.
Az aluvázas vagy különleges ötvözetből készült acélvázas motorokat pedig nem nagyon lehet újra összerakni, ott már a hegesztés is akadályokba ütközik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!