Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tapasztalatok Honda CBF 125-ről?

Tapasztalatok Honda CBF 125-ről?

Figyelt kérdés
ide jöhetnek vélemények is de jobban örülnék a tapasztalatoknak. Jah és ha vki tudja lécci irja meg mennyi a max sebessége.
2011. dec. 15. 15:13
 1/5 anonim ***** válasza:

Max 110-120km/h kb. Annál nem több.


Még elég fiatal gépek, kevés km-rel, ha szépen karban tartod a kis 4 ütemű az alacsony fogyasztásával bárhová elvisz :)

2011. dec. 15. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
130al megy a CBR, ez meg ugyan azzal a blokkal van szerelve
2011. dec. 15. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
41%

Véleményem szerint kukába való.Ez az egyik legelcseszettebb 125-ös.A motor teljesítménye és a váltó áttételezése aránylag jó.Bár az erőt jellemzően csak alacsony fordulaton érezni,aztán ahogy húzod a gázt elfogy a kraft.Pörög,de nem igazán halad már 6ezer fölött.A végsebessége tényleg 125-130 körül van,de 80-as tempónál kezd beköszönni a halálfélelem,ugyanis az egész motor akkora,mint egy Simson.A kerekei picik,mint egy Babetta kerék.Kemény a futómű és indokolatlanul erősek a fékek.

Ezeket részletezem is.A kemény futómű miatt nagyon rossz vele kanyarodni,ugyanis befeszül a kanyarba.Ettől aztán csúszkálni kezd a virslikerekek miatt.Nem nagyon kell dönteni vele.Pont a kis kerekek és kemény futó miatt romlik az úttartása nagyobb tempónál.A fékek simán fognának egy 200 kilós gépet is,mondjuk egy Honda Varaderot vagy Transalpot.Ha nem figyelsz oda,akkor pillanatok alatt pofára ejt az első fék.Ha azt gondolod,hogy majd a hátsóval rásegítesz...hát nem jól gondolod.Szintén pillanatok alatt blokkol a hátsókerék is.

Intenzíven gyorsítani,fékezni és kanyarodni nem szabad vele.Mivel kicsi,ezért hosszútávon kényelmetlen is.Nem elég,hogy a zacsidon ülsz,de folyamatosan gépészkedni kell,mert sétál az úton.Nagyon érzékeny az úthibákra.


Amit pozitívumként tudnék mondani,az az alacsony fogyasztás,szép forma,jó világítás,olcsó üzemeltetés.Egy nagyvárosban talán használható,de csak nagypapás stílusban.Szerintem nem éri meg az árát.Inkább egy ETZ 125.


Ez csak a személyes tapasztalatom és véleményem,mások nevében nem nyilatkozom.

2011. dec. 15. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

JAJJ F@SZOM!!! Bocsánat mindenkitől!

A válaszokban írta valaki a CBR-t.Valamiért arról írtam.Mégegyszer bocsi!! A CBF-et nem ismerem,de a CBR-t már tudod.:)

2011. dec. 15. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

ETZ 125el tudom csak összehasonlítani, mivel mind MZ mind CBF-em van(pontosabban tesómnak CBF)


A Hondának nagy előnye a fogyasztás, fillérekből elgurul, viszont nincs fordulatszámmérő, ami rossz pont. Nem az igazi az úttartása, és kanyarban nem is nagyon lehet döntögetni. Méregdrága hozzá az alkatrész, mondjuk nagyon megbízható.

MZ ezzel szemben sokkal jobban gyorsul, nyomatékosabb, sokkal jobban suhan egy emelekdőn felfele, mint a CBF. Viszont korszerütlen és sokat fogyaszt. Ha majd cserélni akarod később, akkor ETZ, de ha hosszú távra tervezel akkor CBF.

2011. dec. 15. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!