Ti milyen arányban keveritek az üzemanyagot simsonotokba?
Az S51-nek a gyári előírás 1:50-hez. Ha nincs átalakítgatva és nem léped túl a gyári fordulatszám-tartományt, akkor ennek elégnek kell lennie.
Esetleg keress rá típus alapján a kezelési útmutatóra, az első pár oldalon szokott lenni a műszaki adatok között a keverék aránya.
Maximális szállítható tömeg: 260kg
Maximális tömeg a csomagoknak: 10kg
Maximális sebesség: 65-70km/h FOLYTÁS NÉLKÜL
Folytással: 40 km/h
Legkisseb fordulási kör: 3,25m
Fogyasztás: 2,5 l/100km
Tank térfogata : 8,7 l ( 1L-nél már tartalék)
Szállítható személyek száma: 1
Motor
Motor típusa: Kétütemű Otto-Motor
Hűtés: menetszél által
Teljesítmény: 3,7 PS (2,72 kW) 5500 U/min
maximális forgatónyomaték: 5,0 Nm (0,51 kpm) 4800 U/min
Sürítés(kompresszió): 9,5 : 1
Kenés:kétütemű motorolaj (a tüzelőanyaghoz keverve 1:40)
Lökettérfogat: 49,8 cm3
Löket: 39,5 mm
Dugattyú átmérő: 37,97
Henger furat(átmérő): 37,995
Kuplung: kuplunglammellás
Dugattyúgyűrű: 2db
Váltó: 3sebességes
Gyújtógyertya - hőérték: 260
Gyújtógyertya - elektródahézag: 0,4 mm
Gyújtópont: 1,8 mm-rel a felső holtpont előtt
Karburátor: 16 N 3-4 (S 51)
Levegőszűrő: FLP 62/1 (száraz)
első elngéscsillapítás: teleszkóp
hátső lengéscsillapítás:teleszkóp
elsőkerék: 2,50 bár
hátsókerék:2,80 bár
Hátsólámpa: 5 W
Elsőlámpa: 21 W
Féklámpa:21W
Simson S51B
Motortípus: M 541 KF
Működési elv: Kétütemü Otto-motot
Legnagyobb teljesítmény: 2,72kW (3,7LE) 5500 f/percnél
Legnagyobb forgató nyomaték: 5,0 Nm (0,51 kpm) 4800f/percnél
Tüzelőanyagfogyasztás: 2,5l /100km
Hengerfurat: 38mm
Dugattyűlöket: 44mm
Lökettérfogat: 49,8ccm
Kompresszióviszony: 9,5:1
Kenés: Keverékkenés 40:1
Hűtés: Menetszél által
Gyújtási ídőpont: 1,8mm felső holtpont előtt
Gyújtógyertya: M 14-260
Gyújtógyertya hézag: 0,4mm
Porlasztó típus: 16 N 1-11
Üresjárási levegőcsavar: 2...3 fordulatnyira nyitva
Tűhelyzet: 2-3. rovátka felülről
Légszűrő: száraz
Tengelykapcsoló: lamellás
Fokozatok száma: 3 vagy 4
Abroncsozás: 2.75 - 16R - TGL 6497
Abroncs levegőnyomása elöl: 125 kPa
Abroncs levegőnyomása hátul: 180-250 kPa
Rugózás elől: teleszkópvilla (130mm rugóút)
Rugózás hátul: hosszóhimba rugóslábakkal (85mm rugóút)
Csillapítás elöl: hidraulikus végütköztetéssel
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 8,7 l (ebból 1l tartalék)
Olajmennyiség a hajtóműben: 400ccm
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 34 ccm
Olajfajta: lökésgátló olaj 46mm2/s (46cSt) 50 C-nál
Üressúly: 78,5 kg
Hasznossúly: 181,5 kg
Legnagyobb sebesség: 70km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: 3,25
Ha 1:40-t ír gyárilag akkor az 1:50et nemtudom mi a fenének írták bele a tanksapkába.
Én 1:50be keverek.
ma 15:09
Te hülyeséget írsz! Sose volt 1:40 a gyári keverési arány! Mindig is 1:50-volt, ahogy azt, az előttem szóló mondta. (Utolsó.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!