BMW-sek! Menyit költötök az autótokra évente kb? a többiek is leirhatják persze a saját autóikról az adatokat.
tipus, benin/diesel, autó kora érdekelne még.
illetve menyire sűrűn viszitek szervizbe?
(lényegtelen hogy kötelező szerviz vagy nem)
200.000 Km van a dízel Mercimben.
Eddig csak olaj, szűrő és fék csere volt.
A BMW persze gyorsabb.
Akár tíz perccel is előbb érnek le Siófokra, mint én a Mercivel.
Megéri??
1.5 Dci Cliom van (fogjuk rá, hogy a Suzukival egyenértékű) most van benne 150E km, még abszolút csak gumit, szűrőket, és olajat cseréltem rajta. Most kellett a vezérszíjat, ezen kívül fékbetétet egyszer, ugyanis a gyári elment 100e Km-t.
Szerintem ez évi 40E Km-re számolva sincs évi 100e Ft.
szerintem ez előző tulaj függő..ismerek olyat, akinek E39
525d-je van, és eddig csak kopó alkatrészeket cserélt..
exeméknek Mercije van..ez a negyedik..mindegyik E osztály..
1 kalap szar volt az összes (már bocs)
tehát minden pénz ráfordítás attól függ, az előző tulaj hogyan használta
utolsó!
Azt írtad: "exeméknek Mercije van..ez a negyedik"
Ha ennyire szar a Merci szerinted,
akkor miért is vesznek már negyedszer is Mercedest??!!!
BMW E32 750 IL
Behozni, papirozni kb fél milla volt, honosítani még kb 700e. Tankolni havonta úgy 100e, baja még nem volt, és mivel ez még AUTÓ, nem is nagyon lesz.
A másik egy E32 730I.
Két év állás után egy pöccre indult, tankolni fogjuk annyit, mint a másikat, és a pofozgatása kb 100e körül van.
Mivel mindketten a párommal megszállott E32-es fanok vagyunk, nagyon más szóba sem jöhetett. Pont nem érdekel, mi mennyibe kerül rajta, egy új autónál csak a kötelező szervíz vinne el ennyi pénzt.
Francia csótányt soha nem szabad venni, tudja is az, aki beleszaladt, a merci pedig... hát van olyan, akinek nem kell célkereszt az orrára.:))))))
Ja! És nem hülyegyerekek vagyunk, és bár versenyeztem régen, ezzel nem, mert tudom, melyik mire való. Ez nem villantós autó, ez szerelem. Aki viszont nem így érez, tényleg tilos ilyet vennie. Nem való mindenkinek.
10 éve van nagyszüleimnek suzukija, kötelező szervízen kívül semmit nem kellett rá költeni. Ja de, tankolni.
Nekem volt egy 23 éves Audi 80asom, 1.6 benzin, zabált 8-9 litert, és háromnegyed év alatt kb 200 000-et költöttem rá.
Most vettem egy 27 éves Audi quattro-t, gázosításon kívül első körben ~150 000-et fogok rá költeni, de az elkövetkező két éven belül teljes futómű felújítás is vár, ami kb fél millió lesz. Ezeken kívül viszont csak a kopó alkatrészek. Nincs ECU, nincs túlbonyolítva, nincsenek többszázezres alkatrészek.
hello :)
egy 2003-as toyota altezzám van :)
naa vajon melyik lehet uristen :D
a bmw ellenfele
japánban
még 1x sem volt baja
se nálam, se az előző tulajnál
szervízben 2x volt
1. mikor megvettem, minden szíjat kicseréltek
2. mikor téli gumit rakattam a lemezfelnire
én mikor vettem megkérdeztem az eladót h mit javasol, német vagy japán?
"ha megbízhatót akarsz amire nem kell költeni, a német eszedbe se jusson, megbízhatatlanok"
ezt egy SPEEDY-s barát is alátámasztotta... heti 3 BMW nem fordúl meg, 1 sem
a lényeg:
3 barátomnak az a.... van :D
ha jót akarsz ne vegyél, vegyél inkább autót :)))
amik nekik voltak
3ból 2nek vezérműszíj szakadás( !?!?!?! mi az, hogy egy akkor 20 milliós autóba nem lánc van basszák meg az idióta németek?! )
gyári ECU hiba 670.000 csak a computer
plusz a beépítés, mert ő nem szaki
a francia megbízhatatlan mi? :)
szóval sok sikert, és vegyél AUTÓT, ne bmw-t :)))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!