BMW-sek! Menyit költötök az autótokra évente kb? a többiek is leirhatják persze a saját autóikról az adatokat.
tipus, benin/diesel, autó kora érdekelne még.
illetve menyire sűrűn viszitek szervizbe?
(lényegtelen hogy kötelező szerviz vagy nem)
3 BMW-m is volt már az évek során.
Minél újabbak, annál szarabbak és drágábbak.
A szervízdíjak, meg pofátlanul magasak, az alkatrészárakról nem is beszélve!!
SOHA TÖBBET BMW!
(Amúgy szépek.)
- BMW-t azok vesznek, akik megtehetik, hogy százezreket szórnak ki az ablakon a szervíznél, vagy ha elromlik rajta valami.
- Illetve azok is megveszi, akik nem tehetnék meg!
- Sőt azok is megvesznek -valamikor BMW-nek nevezett bontószökevény hulladékot-,
akiknek tankolni sincsen pénzük, de a diszkóban próbálnak villogni vele néhány analfabéta csajnál...
Tavaly e39 530D - kb 1 milla.
(vízpumpa,2 turbó,szilentek,hűtő,kipufogó etc.)
Idén már egy felett járok,E60 535D.
((turbó,vezérlés,futómű,váltó...)
Szóval bő százezer havi átlagban a tankoláson és papírokon felül.
Cimborám meg röhög a markába mert a 124 Mercijébe fékbetéten olajcseréken kívül más nem kellett évek óta.
Mondjuk az egy 200-as "tetű" de hát valamit valamiért !
BMW E 21 benzin 2000ccm
Az elején rengeteget beleöltem. Talán már egy millióba is van hálistennek nem számoltam. (nem mertem számolni) :P
Mostanra már keveset költök rá mert egybe van. A kötelező súlyadó az sok pénz. 11 e negyedévente a legolcsóbb biztosítással. kb a súlyadó is ott körül van de az várostól függ de az évente jön. Átlagban ha tehetem mindíg költök rá egy kicsit. az üzemanyag nálam ami a leghúzósabb.. 2000/6 hengeres karbis motor 100km/h 12 litert natúr megeszi. de ha nyomom neki akkor határ a csillagos ég. Nem literekkel több hanem úgy dupláját is kihoztam már ugyanezen a ezen távon... (gondolkodtam már gázosra alakításon is) (vagy dízelre :P)Meg a gumi amit én már nem vettem rég újat. mert az néha igen csak meg tud fogyatkozni. Általában előre teszem a drágábbakat így spórolok kicsit. :)
Amúgy üzembiztos ha egyszer úgy igazán rendbe van rakva. Az a baj amúgy a régebinél ,hogy a sok hülye(gyerek) megveszi és éjjel nappal jégbe fagyba gyilkolva vannak az öregebb BMW-k. Ezéért találni kevés megkíméltet. Ami meg tényleg rendben van rettenetesen drága.
530D
Most van benne 300.000 km eddig összesen:
- turbó csere (700.000)
- Féktárcsa csere ( ~100.000 )
- Betétcsere ahányszor kellett
- Olajcserék természetesen
- Lég és pollenszűrőcserék
Tehát a 300.000 km alatt gyk. a turbó volt az egyetlen alkatrész, ami nem "kopó" és cserélni kellett, de azt gondolom senki nem várja el egy márkától sem, hogy 1 millió km-t menjen hibátlanul...
Nekem egy 5 éves 645 ci bömös van a garázsban.
kb 250-300ezer a havi üzemanyag (benzines), és idén több mint 1.3 milliót költöttem a szervizre is. De ehhez hozzá kell tenni hogy minden nap sokat megyek vele, és 2 havonta átnézetem, mert ha lerohad valahol akkor sosem tudni mennyit bukok.
Barátnőmnek A6 Audia van 4.2 fsi. idén alig 500.000 ft-ot kellet költeni rá +üzemanyag, szóval még idén le fogom cserélni a 6-ost 1 Audira.
Még hozzá kell tenni, hogy amikor 7-9 éve egy egyszerű kis 3-as BMW volt alattam akkor arra még alig kellet költeni.
Én nem értem...
Miért "baj" az, hogy egy 20-30 milliós autóra évi 500.000-et rá kell költeni? Az az autó árának 2%-a évente.
Egy 2,7M forintos Szuzkára is rá kell költeni évi 100.000-et, ha az ár / évi költség arányát nézed akkor az sokkal rosszabb, mert az majdnem 4%...
Tudomásul kell venni, hogy egy drága luxusautó fenntartása is drága, mert valamit valamiért elven működik.
Aki meg 15 évesen vesz BMW-t, mert az a menő az vegye tudomásul, hogy közel annyi a szervízelése, mint egy 3 évesnek, csak az értéke nem annyi már...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!