Mennyit fogyaszt egy 125 köbcentis crossmotor hobby motorozáson? Yamaha yz 125





Ha már a fogyasztás a gondod egy krossz motornál akkor megse vedd.
Egy 125-ös YZ-nél még az alábbi költségek merülnek fel.
- 45 üzemóránként dugattyú csere
- 180 üzemóránként a henger nikasziloztatása
- 20 üzemóránként váltó olaj csere
- 25 üzemóránként új gyertya
- 50 üzemóránként teleszkóp olaj csere
Akkor ott van még a kuplung csere, lánc, lánckerék csere, kormánycsapágy csere, fékbetét csere, gumi csere.
Rohadt drága egy krosszmotor üzembentartása. Persze a szerviz intervallumokat kilehet egy kicsit tolni ha nem hajtod a gépet, de akkor meg mi értelme az egésznek?





Hobbira elég egy DT, TSR, KDX vagy valami hasonló enduro.
Szerintem...





Egyáltalán nem értek egyet az előző hozzászólóval!
A 4T egy csöppnyivel talán kevesebbet eszik, nah de a fenntartása ….. (kétszer annyiba kerül)
Kezdőként én a 2T ajánlom, azzal rendesen megtanulsz motorozni és sokkal élvezetesebb is. Én is most adom el a 4T és visszaülök a jó kis 2Tre. (Nem kell valakinek? :-) CRF250 ’2004)
Persze a kérdés, hogy mire használja az ember crossra , endurora vagy csak menőzni a haverok előtt.
Egy jó tanács: ha endurozni akarsz, akkor ne” üzemórás” motort vegyél, ha crossozni akkor kezdőként pont jó lesz 125-ös 2T.
Javítok :)
10-12 üzemóránként váltó olaj csere, nagyon gyorsan elhasználódik az olaj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!