A mai új autók általában gagyibbak, mint pl. a 30-40
évvel ezelőtt gyártott modellek?
Figyelt kérdés
Csak úgy kíváncsiságból kérdezem. Mindenképp biztonságosabbak. DE, Sokan mondják, hogy a mai autók jóval rövidebb életűek (lesznek) mint valamikori társaik. Hogy a motor előbb tönkremegy, a régen megbizhatónak vélt márkák sem a régiek már, most minden műanyag rosszminőségű a kocsiban, mindent kispórolnak, nem olyan massziv mint a valamikori XY kocsi stb stb...
Ez szerintetek igaz? (átlag autókra gondolok, nem a luxusautókra)
Elöre köszi a válaszokat!
2011. nov. 15. 22:01
1/5 anonim válasza:
Szerintem ez így nem igaz. Ha jobban megnézed, ha egy kisautó is jobban felszerelt , mint 30 éve egy luxusautó. Itt már alapból több hiba lehetőség merül fel. Régen az extrék sora kimerült egy rádióban meg a hátsószélvédő fűtésben ( esetleg elektromos ablak). Ma meg ABS,ESP, navi bla bla..
Ma egy átlag kocsiba évi 15 000km beleszalad,régen ennek a nagytöbbség csak a töredékét mente, nem beszélve arról, hogy a tempó is megnőtt.
Az igaz, hogy ahol tudnak sprólnak, de szerintem egy mai autó nem gagyibb mint egy 30 évvel ezelőtti.
2011. nov. 15. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 dizus válasza:
Szerintem meg a mai átlag autók kifejezetten gagyik.10-20e km uán már zörögnek a műanyagok az utastérben.0km-nél is szarabbul csukódnak az ajtók,mint egy most 20éves autónak az ajtaja.Most ha van is rá pénzed és utánajársz,tudsz venni 20-25éves autót amibe van 500e km és nagyon megkímélt és elmegy még 500-at.Ha most veszel 5millióért egy új autót az 20év múlva biztos hogy egy bontóban fog rohadni.
2011. nov. 16. 03:02
Hasznos számodra ez a válasz?
3/5 anonim válasza:
Mai autókat egyértelműen nem hosszú távra és nem hosszú évekre tervezik, hiszen fogyasztói társadalomban élünk. Mindig kidobnak a piacra vmi újat, ami csak egy icipicivel tud többet mint az előző, de meggyőznek közbe marketingal h cserélj te is az a menő, a régi meg ciki. Plusz tervezett avultatással készülnek a termékek, amíg garanciás, menjen, utána meg vegyél csak újat. Az , hogy az újakban több a kényelmi elektronika, nem azt jelenti, hogy azok tartósak is.
2011. nov. 16. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 anonim válasza:
Szerintem nem gagyibbak, sőt. Közeli rokonom régóta taxis, mindig átlagos autói voltak (Lada, Renault 19, Vento, Astra, Octavia) és ő szokta mondani, hogy egyre kevesebb karbantartást, javítást igényelnek az autói. A mostani 6-7 éves Octaviájában 440.000 budapesti kilóméter van, és csak a szervízkönyv szerinti szervizekre jár vele. A Ladáját pedig emlékszem, hogy gyerekkoromban minden hétvégén együtt buheráltuk:) Persze tudom, az keleti autó volt.
2011. nov. 16. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
5/5 anonim válasza:
A régi autók folyamatos törődést igényelnek, amellyel akár egy életen át fenntarthatók, míg az újak egy bizonyos idő után javíthatatlanul tönkremennek, míg előtte semmi bajuk nem volt. Egy régi kocsinál bizonyos időközönként tönkremegy ez-az, meglazul néhány csavar. Apróbb hibák jelentkeznek, amiket kis hozzáértéssel otthon is meg lehet bütykölni. Ha komolyabb hiba is van, szerelővel meg lehet csináltatni. Az újabb autók jellemzője viszont, hogy egy darabig (évekig) semmi bajuk sincs, majd hirtelen egyre több hibája lesz, és szabad kézzel hozzá sem férsz az alkatrészekhez. A javítások után a hibák egyre gyakrabban visszatérnek, és végül annyi pénzed megy rá, hogy kénytelen vagy újat venni. Ezért összességében gagyibbak az újak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!