Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hány kilométerre van átlagosan...

Hány kilométerre van átlagosan egy kocsi "kitalálva"?

Figyelt kérdés
Vennék egy használt kocsit, de 130 meg 150 ezer kilométer ha benne van, az nem sok? Mennyit megy el egy kocsi átlagban nagyobb gondok nélkül?
2011. nov. 4. 11:07
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Fateromnak van egy 22 éves Citroen BX-e 620 ezer km-el !! Lehet hogy hihetetlenül hangzik, de még mindig megy. 2 évvel ezelőtt azzal járt ki Németországba dolgozni és megállás nélkül megtette az utat. Hazudnék, ha azt mondanám hogy tökéletes állapotban van, de a lényeg hogy még mindig megy és ugyan úgy elvisz A-ból B-be ahogy eddig tette. Persze ehhez az is kell hogy nincs elhanyagolva, mert törődik vele és ért is hozzá.
2011. nov. 4. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
Dacia 1310: 284.000km!!
2011. nov. 4. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

Fontos szempont, hogy milyen körülmények közt használják az autót. Az autópálya a legkímélőbb, mivel ott szinte végig állandó a fordulat, nem váltasz, nem kuplungolsz...

Ez veszi legkevésbé igénybe az autót.

Ennek az ellentettje, ha valaki csak városban, vagy rövid távokon használja, sokat indítja, hideg motorral jár.

Tehát van olyan autó, ami 200 000km-nél jobb állapotban van, mint egy 70 000 városi.

2011. nov. 4. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Erre mar csak a kedvenc peldamat hoznam: Merci 190D W123 kasznival mint tudjuk az 1 millio kilometer sem ritka ha kicsit is odafigyeltek ra. Ma Mercit ami ezt kibirja NEM fogsz talalni foleg ha az elmult 10-15 evbol akarnal peldat hozni..vagy nagyon szerencses kell hogy legyel. De ez igaz a Japan gyartmanyokra is...hulyebiztosak ha nem az elmult 10-15 evet nezzuk. A mai autokrol ne is almodjon senki hogy 500E vagy millio kilometert el fognak futni komolyabb raforditas nelkul. Eljen a kapitalizmus es a tervezett avultatas.
2011. nov. 5. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

Igen, 25 év alatt fordult párat a világ.

Például ha használt autót akarsz venni, mondjuk 10 évnél idősebbet, akkor célszerű a japán piacon nézelődni. Ha fiatalabbat, akkor már nem igazán. Már egyáltalán nem a japán kocsi a "minta".


Változtak az igények, változott az élettempó. A Turbó Diesel motorok bizony nem fognak kibírni 300.000-nél többet turbó csere nélkül. Ez sajna egyfajta kompromisszum. Ha nem hoztak volna környezetvédelmi szabályozásokat, akkor a gyártók még mindig a régi szívó dieseleket gyártották volna, amik kicsit többet esznek, kicsit hangosabbak (konkrétan szétrázzák 10 éves korára a kocsi műszerfalát, ami alól talán a prémium kategória volt csak kivétel), nem mennek, de nagyon nem, és mocskosul szennyezik a környezetet.

25 év alatt a kocsik száma megsokszorozódott. Gondoljuk csak el, ha a mai modern világban is szmogriadót kell elrendelni? Mi lenne, ha a régi szívó dieselekkel lenne tele a város? Konkrétan megdöglenénk, és Budapest méretű ózonlyuk tátongana felettünk.


Szóval ezért kezdték gyártani a turbó diesel kocsikat, nem azért, mert az jobban megéri a gyártónak. Mert nem éri meg...

2011. nov. 5. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
Ezzel a Turbo Csere mizeriaval is vitatkoznek: Lasd a regi MAN motorokat a turbo is gond nelkul kibirta azt amit a motor...es az allo lapatozast igen is meg lehet csinalni normalisra csak nezd meg a JD motorokat. Nem az a baj hogy nagyok a kihivasok es elvarasok hanem ha nem romlik el nem veszel ujjat. Az anyag tudomany elore fejlodik es igen is meg lehetne csinalni normalisra a a nagynyomasu szivattyut es megfelelo szurese es kenes eseteben a befecskendezo elemek is nagyon sokat kibirnak. Csak nem erdek. A mezogazdasagi gepekben is jelen van mar 10 eve a CR rendszer es az elso szeriak Meg mindig kozel hiba nelkul mennek es mar tul vannak a 10000 uzemoran. Es azert azt nehez elhinni hogy olyan mostoha igenybevetelek mellett ez megvalosithato(a legtobb problema a gyenge minosegu tul savas es vizes gazolaj miatt adodik)akkor az autoknal miert nem?
2011. nov. 5. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim válasza:

Ezt a kibírja dolgot hogy érted?

Ismerősöm '80-as évekbeli 2-es golfja GTD(dízel) még nem volt javítva motorikusan,csak a karosszéria rozsdás,szóval a régi konstrukciók elég jók.

A régi benzinesekkel sincs nagy gond. Dízelre szerintem 300e Km-t nyugodtan rá lehet számolni,ami nem turbó és karbantartják ott elmehet 500e-t is gond nélkül.Persze előbb utóbb úgyis generálra szorul.

Amúgy meg nem km-t veszünk,hanem állapotot.

Már csak azért is,mert nem mind1,hogy városban szedett össze mondjuk 100e-t,vagy autópályán 300e-t. Az utóbbit venném.

Egy autóra mindig költeni és sokat. 3éve van egy 1.4 benzinesen, már 150e Ft-nál járok, "elvileg" 138e km van benne,pedig már 14éves lesz az idén. Sokat számít,hogy hol,ki,és hogyan használta a kocsit.

2013. márc. 23. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
Hat ha megnezed az eredeti M.A.N 6 hengereset amit nem a cocialista blokkban gyartottak, az igen sokat kibir 750-1 millio kilometert szinte problema nelkul, es Turbo rajta van mindvegig. Ugyan az a Turbo.
2013. márc. 24. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
1.9 tdi lassan 600 ezer lassan 20 eves 1x turbo 1 kuplung csere parszor futomű felujtias
2018. márc. 16. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!