Audi a6-osnak (2.5 TDI,180LE) chip tuning kizárásával hogy lehet megnövelni a teljesítményét?
„de tudod mit? nem is érdekel. már az ingerel ha meglátom a felsorolásszerű válaszodat.”
Azt hiszel amit akarsz, nem múlik rajta semmi részemről.
És tudod mit? Nekem is elfogyott a türelmem, kurvàra unom már az idegbeteg reakcióidat...
Kedves kérdező, szerintem szaladj le a garázsba és csapd ki gyorsan az olajkályhádra, ha már ennyire oda vagy érte.
A hozzászólásaidból ugyanis egyértelműen lejön, hogy fingod a témához nincsen, csak vettél magadnak egy traktort és most rohadtul odáig vagy érte meg vissza, csak a fröcsögésed sajnos elárulja a tudatlanságod, és nagyjából behatárolja az életkorod is.
Előbb tanulj meg viselkedni, meg más emberek véleményét tiszteletben tartani, addig nincs értelme veled vitázni, csak lefárad az ember agya a hülyeségeidtől.
tudom nem mai a kérdés, de azért írok egyet. Sajnos diesel tuning-ra kevés pénzből nem sok lehetőséged van. Amit lehet rajta csinálni, az egy turbo csere, motoroptimalizálás, intercooler, légszűrő, kipufogó, hát nagyjából ennyi a történet.
Egyébként olyan feleslegesen vitatkoztok itt benzin kontra diesel témában 6 oldalon keresztül. Aki az egyikre esküszik az szidja és állítja, hogy a másik szar, akinek meg a másik van az meg fordítva! Nekem Diesel autóim is és benzinesek is voltak. Sőt volt 2 teljesen egyforma autóm, amiből az egyik diesel volt a másik benzines. Skoda Octavia RS. Az egyik 2.0 PDTDI 170-Les, optimalizálva 215Le-re, és egy benzines amiben APR leömlő,K04 turbó, kipufogó, intercooler, nagynyomású benzinpumpa és 436 Le volt. Szerintem a szívó benzinesek lomhák, de a turbósok nagyon jól fogyasztanak és nagyon jól mennek! A dieselek közül meg ami tényleg brutális és vezettem, az az Audi Q7 6.0TDI, ezen kívül a 4.2TDI motorok. Amit most kipróbáltam és egy vadállat az M550xd, nos most ezért izzik a valagam:)
De ettől függetlenül valószínűleg most benzinest veszek, hasonlóra építem mint a benzines RS-t.
Tehát a kérdésedre teljes válasz, olcsó lehetőség ki van zárva! Drágább lehetőség, turbó, intercooler, kipufogó és egy nagyon jó program az autóra. Így szerintem olyan 300Le környékére kerül a gép, de minimum 1 millióba fog fájni, ha nagyon barátian számolok mindent is!
Az anyázásból hagyjatok ki kérlek!
„Az egyik 2.0 PDTDI 170-Les, optimalizálva 215Le-re, és egy benzines amiben APR leömlő,K04 turbó, kipufogó, intercooler, nagynyomású benzinpumpa és 436 Le volt.”
• A benzinesnek mennyi volt a nyomatéka? Így ránézésre legalább 500-600 N·m.
Kerdesedre a kovetkezo lenne a javaslatom.
Csaladommal egy (Audi A6 2.5 V6 TDI 180 Le) Allroaddal szeljuk a kilometereket mar jo ideje.
2 dolgot talaltam kulfoldi forumokon, amit teljesitmeny novelesre illetve fogyasztas csokkentesre javasolnak.
1. a sport legszuro K&M tipusu olasz szurot vettunk.
Az auto fogyasztasa csokkent 1 literrel 100 km-en ugyanolyan tempo mellett. Ez tuti, kiprobalt es nem tul draga.
2. egy kulso egysegre gyujtok a neve Kuberl doboz olvass utana, allitolag ez is nagyon jo cucc.
Nem chip!!!
Remelem tudtam segiteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!