2001-es W210-es E270 CDI Mercedes szervizelése és a 6 sebességes manuális váltójában cserélni kell külön az olajat?
Nemrég jutottam hozzá az autóhoz és rendbe akarom kapni, hogy ne legyen vele semmi gond. 9 éves az autó, de elvileg soha nem volt hozzá nyúlva.
Kuplungtárcsa se volt rajta cserélve, most jár 180 000 km környékén jár. Miket kell rajta átnézni, kicserélni?
Olajcsere és levegőszűrő csere megvolt, a pollenszűrő folyamatban, mi kellhet még?
Féktárcsák, fékbetétek, fékrendszer, futómű, ha kell beállítás, üzemanyagszűrő, motorvezérlés (ez szerintem vezérműláncos, de nem tudom pontosan), szíjak, akkumulátor, fagyállós hűtővíz ellenőrzése, gumibakok, kipufogó, annak a tartóbakjai, megmég van pár dolog...
Váltókban általában "örökéletű" olaj van, tehát elég sokat kibírnak mivel a váltóban tényleg minimális kopás van rendeltetésszerű használat esetén. Persze ezt is kell egy meghatározott idő után cserélni, de biztos hogy nem 10k, és nem 100k kilóméterenként, hanem több, és lehet hogy években van mérve nem is kilóméterenként...
Rendben.
Az miért lehet, hogy az első és a második fokozatot nehezen veszi a váltó illetve hideg motornál kicsit rángat ha csúsztatom a kuplungot?
A rángatás a motor felmelegedésével megszűnik.
Kuplungtárcsa és az olaj csere megoldja a dolgot?
Köszönöm a válaszokat!
Én Cegléden lakom, így a pesti szerviz felejtős, de azért köszönöm.
Mercibe 400.000km kell valto olajat cserelni (ajanlott de nem kotelezo)
Viszont fekolajat 2 evente
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!