Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Meglehet csinálni benzines...

Meglehet csinálni benzines autónál?

Figyelt kérdés
Benzines autót chipelni ?
2011. nov. 2. 16:33
1 2 3
 11/24 A kérdező kommentje:
-0 pluszról ? mert nem lehet kihozni ??
2011. nov. 3. 21:05
 12/24 anonim ***** válasza:
20 lóerőért meg nem éri meg.
2011. nov. 4. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:
Ki lehet hozni belole 100 plusz loerot is. Max szetesik, mig az utca vegere er.
2011. nov. 4. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 A kérdező kommentje:
miért hullana szét ?
2011. nov. 4. 17:34
 15/24 anonim ***** válasza:

Már sokszor leírták, hogy az alap 80-100 lovas motor nem arra van tervezve, hogy 180Le-t kihozz belőle. A hajtókarok, csapágyak, dugattyúk egyszerűen nem fogják elbírni. Valszeg a váltó és a féltengelyek is megsínylenék, ha egyszer-kétszer rárugnál a kuplungra.

A gyári futómű kevés ahhoz, hogy levidd a 180 lovat az aszfaltra, nem beszélve a fékekről. Ezt értik azon, hogy a kocsid szétesne az utca végéig.


Ki lehet hozni az 1.8as motorból is 150+ lovat, csak akkora anyagi ráforditást igényel a motor és a körités megépítése, amiből már vehetsz egy VR6os 3as Golfot(ha már golf).

2011. nov. 4. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 A kérdező kommentje:
én az tudom nagyon jól hogy egy átépítés nem úgy megy hogy felhúzom a motort és kész hanem h váltó futómű stb. csere . én egy körülbelül egy 140 lóra gondoltam ..
2011. nov. 4. 20:17
 17/24 anonim ***** válasza:

Igen ezt jol tudod, csak sajnos ez edeskeves. Ha jol latom az auto 90 loero gyarilag. Namost a 140 az plusz 50 loero, ez egy kis, regi szivomotornal hatalmas tobbletet jelent, ami azt jelenti, hogy mar kihozni sem lesz tul egyszeru belole.


Eloszor is 1 valag penzed ra fog menni, mar csak a motor tuningjara is. Aztan - ahogy jol irtad - johet a hajtaslanc, futomu, fek miegymas tuningja, ami elengedhetetlen, hogy ne csavarodj fel az elso fara. Osszessegeben az auto piaci ertekenek a tobbszoroset - ha nem a sokszorosat - ra fogod kolteni, es akkor meg mindig csak ott tartasz, hogy van egy jo eros harmas Golfod, ami keszul szethullani.

Talan meg lehet csinalni, hogy a motor tartosabban el is birja ezt az erotobbletet - annyira akkor sem lesz tartos soha, mint a gyari allapotu - de akkor meg egy valag penzt fogsz kolteni egy csomo megerositett alkatreszre.


Mindezek utan pedig lesz egy nem tul megbizhato, benzinzabalo 20 eves dogod. Amennyi penzt elversz ra, abbol meg siman vehetnel egy 10-12 eves erosebb autot, ha nem a presztizs kategoriaban gondolkodsz. Szal mindent osszevetve nem tul sok ertelme van az egesznek.

2011. nov. 5. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:

Azt azért ne várd, hogy egy szívó benzinmotor csupán a motorvezérlés átírásától másfélszer akkora teljesítményű lesz. Ahhoz, hogy nagyobb legyen a teljesítmény, ugyanannyi idő alatt több üzemanyagot kell elégetni. Ezt kis mértékben lehet ugyan növelni a gyári alkatrészek megtartásával, de az nem lesz elég a 140 lóerőhöz.

Hogyan égetsz el több benzint, ha nem jut be több levegő? Ha nincs kellő mennyiségű levegő hozzá, akkor nem nagy teljesítmény lesz belőle, hanem óriási fogyasztás és füstölő, kormoló motor. Márpedig a gyári hengerfejjel és vezérműtengelyekkel nem tudsz kiszolgálni egy másfélszer akkora teljesítményű motort. Nagyobb nyitási szögű vezérműtengelyek, nagyobb hengerfejcsatornák, esetleg nagyobb szelepek, szelepfészkek kellenek. A sűrítést sem árt növelni, mert azzal is nyerhetsz némi teljesítményt. És ez még csak a kezdet, a motor teteje, ami a teljesítményért felel. Szerinted a dugattyúk, hajtókarok bírni fogják a hőterhelést? Vagy lehet, hogy rögtön beléjük fognak verni a nagyobbat nyitó szelepek? A hajtókarok mit fognak szólni a másfélszeres teljesítményhez? Az olajszivattyú, a vízszivattyú, a hűtő biztos, hogy elég lesz az erősebb motorhoz is? Ezekre nincs hatással a "megcsippelés"...

A szívómotorok teljesítménynövelése nem olyan egyszerű, mint a feltöltötteké. Ott már-már annyi az egész, mint a Need for Speed-ben: kettőt kattintasz, megnöveled a feltöltő nyomását, oszt' jobban megy a motor. Több idő alatt több levegő jut be, ahhoz több üzemanyag érkezik és örülsz, mint majom farkának, hogy semmit nem kellett cserélni, mégis erősebb az autó, mint a szomszédé. Szívómotornál ez nem ennyire egyszerű, ott meg kell teremteni a lehetőséget a motornak, hogy többet lélegezzen...

2011. nov. 5. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 A kérdező kommentje:

értem vagyis kezdem kapisgálni .

Én gondoltam olyanra is hogy sport futómű ,nagyobb levegőszűrőt ,féket cserélni erősebbre, sportkipufogó stb. azért köszönöm szépen a válaszokat .!

2011. nov. 5. 13:19
 20/24 anonim ***** válasza:
Tegyél alá sport futóművet, nagyobb féket, sportkipuffot, és máris "jobb" autód lesz. Így nem költesz rá több százezer forintot, és nem is rontod el.
2011. nov. 6. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!