Mi a véleményetek erről a rendszerről? 10 Ft 100 km-re való üzemanyag.
1. A vizet villamos árammal bontja.
2. A villamos energiát a gépjárműtől veszi el.
3. A gépjármű villamos energiáját a generátor szolgáltatja.
4. A generátort a belső égésű motor forgatja.
Konzekvencia: a gépjármű hatásfoka csökken, fogyasztása nő....
turbopocok: Nem hinném, hogy az elektrolízistől számottevően nőne a fogyasztás és csökkenne a hatásfok.
Kérdező: Az égés tökéletesebb, mivel tiszta oxigént kap hozzá a motor. Érdekes, működhet. De egyelőre bizalmatlan vagyok, mivel sehol máshol a neten nem találtam róla semmit.
Persze, hogy nem vízhajtás..
Újabb kérdésfelvetődés.. ha már elektrolízissel felbontod a vizet hirdrogénra vagy oxigénre, melyik adja a nagyobb hatásfokot? A hidrogén elégetése? vagy ebből csak az oxigén felhasználása kvázi égésfokozóként?
kövezzenek meg a kémikusok.. de szerintem a hidrogénnel még mindig előbbre lennél, ha már ennyi energiát belefeccöltél.
A víz bontásához MINDIG több energia fog kelleni, mint amennyit az elégetésével nyersz.
Pláne igaz ez, ha csak az oxigént vagy a hidrogént hasznosítják belőle.
Ez egy szokásos jó nagy kamu olyanoknak, akik köszönőviszonyban sincsenek a kémiával...
Pláne amit nem értek, hogy ha már felbontjuk, akkor csak égésfokozóként használjuk és nem üzemanyagként.
Amit kapunk nagyobb égési hatásfok de még több felhasznált energia ergo csökkenő motorhatásfok.
Hiszem majd ha látom hiteles méréssel igazolva..
A legjobb, hogy minden hasonlóval foglalkozó cég teljesítménynövekedést ígér fogyasztáscsökkenés mellett. Ők még jobb gázreakciót is, ezeket azért érdemes lenne kimérni néhány gyorsulásmérővel, átfolyásmérővel és hasonló szerkezetekkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!