Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy tudnék plussz lóerőket...

Hogy tudnék plussz lóerőket előcsalogatni MZ ETZ-mből?

Figyelt kérdés
Természetesen tisztában vagyok a blokktuningolás lehetőségeivel(több felömlő, tuning membrán, könnyített dugattyú, nagyobb löktérfogat stb.) de nem szeretném megrontani a gyári állapotú blokkomat. Esetleg gyújtással lehetne valahogy variálni? Vagy esetleg higítót önteni a motorba? Sport-karburátor? Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
2011. szept. 26. 17:25
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

Azt nyugodtan megpróbálhatod, max. annyi történik hogy nem fog kipörögni. Legalábbis amikor anno az S51-el próbáltam motortuning nélkül ez volt az eredménye.

És mielőtt megpróbálod nézd át a fékeket, ha sikerül elérni akkor majd meg is kell állni. Én ma túlcsúsztam egy kereszteződésen mert nem akart fogni a dobfék a Pancsin. :)

2011. szept. 29. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
Nitróval :D :P
2011. okt. 2. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim válasza:
Nos, nekem is egy 25-ös ETZm van. Azzal kezdtem, hogy egy 150-es henger rá. ez megvolt, de lehetett is nagyobb lánckereket rá tenni előre, mert símán elbírja! Én két személlyel utazok, kényelmes 85-90es utazótempója van. Ja és még annyi, hogy a 150es hengerhez szerezz egy 150eséhez való karbit, és állíts nagy előgyújtást. nekem is az van, kicsit kopog de 3-3,5 literrel eljárkálok :)
2013. márc. 20. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim válasza:
Hello. Nekem is egy 125 os gepem van. Mikor elcsereltem a 10/10 es robogomat ra akkor meg nemmis ment...mindenki rohogott rajtam hogy ocskavasat vettem, de en nem.adtam fel. 2 honap alatt teljesen atalakitottam. Elso lepes a gyujtas vol. Egy orosz Puch kecskerol szervaltam ra egy magnespatkos gyujtast ami egy 2 polusos gyertyaval tokeletesen hajtja a gepet. A regi karburator (22mm) csodot mondott ezert kapott egy uj Kosot (30mm) az aliexpresrol semmi penzert. Nagy meglepetesemre tokeletesen megy es nem eszik sokat. Ezutan ket uj gyurut kapott, es hatra egy uj kereket tarcsafekkel. Olajcsere kovetkezett 80w90 es valoolajra. Ezutan a kuplung csavarokat csereltem ki mert nem huztak be elegge a tanyerrugot es emiatt csuszkalt... Ezekutan a gep lazan megy 160 at (70 kg vagyok) es naggyabol 5 litert eszik.
2016. ápr. 25. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
125-ös gép 170-et? 22-es karbi szívócsonkra 30-as karbi és még keveset is eszik? Nem semmi.. Az etz-nek sajna idővel rossz lesz a km órája. Amikor megvettem a 150-es gépemet (előtte simson volt) az óra 140-et mutatott nyélgázon. A nagy teljesítmény különbség miatt el is hittem egy ideig, Aztán lecserélem az órát és azóta max 115-120-at megy a gép hátszélben. Szóval szerintem gps-el érdemes lenne megnézni azt az órát neked is.
2016. aug. 7. 02:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!