Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megane (5 ajtós) vagy Fluence?

Megane (5 ajtós) vagy Fluence?

Figyelt kérdés
A munkahelyi ranglétra újabb fokára értem, így kapok céges autót. E két típus fapados vadiúj, 1.5 dci változata közül választhatok, és hát igazából nem tudok választani, mert úgy istenigazából egyik sem tetszik annyira. Ha már muszáj választani, melyik a jobb autó?
2011. szept. 23. 07:07
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

"Nyugodj meg, hogy úgy is jobb." - ??? - Nyugodj meg,? - Nyugodj meg! <-?


Amúgy sem voltam ideges.


Amúgy hogy örülj az Opel már vagy húsz éve a Renault-val van fej fej mellett versenyben a minőségben.


Amúgy a trélerezés onnan jutott eszembe példának mert M. Péternek első évben ~10-12-szer trélerezték az új ~2001-es Peugeot 607-esét. ;)


Itt vannak csoda szerencsés tulajok. ;) De a többség nem az. Jó ennyire nem is peches a többség.

2011. szept. 23. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

kb. '95-'05-ig voltak a franciák a mélyponton.. Részben saját tapasztalat, részben pedig Népitéleten a nép tapasztalata..

Megerősíteném, amit előttem már valaki írt: a Fluence tulajdonképpen egy nagy Thalia..és ugyebár a Thalia-t az vett, aki olcsón akart menő autót..csak hogy szépen fejezzem ki magam..

Amúgy szerintem egy 5ajtós autót könnyebb pakolni, mint egy sedant..

És ezek mellett szerintem a Megané jobban is néz ki, én mindenképp azt választanám..

2011. szept. 24. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
A Fluence tele van apró hibákkal. Semmi extra csak ilyen kis funkciót nem zavaró hibácskák. Például hibás félig meg lévő betűk a feliratokban, és más kis hiányosságok.
2011. szept. 25. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:

tegnap 22:51


"kb. '95-'05-ig voltak a franciák a mélyponton.."


azért ez úgy igaz hogy a kb. '95-'05-ig voltak az európai autók a mélyponton..


A sok új elektronika és egyéb új technológia. Egyik barátom bejáratós a legtöbb német autógyárba (mert egy nagy beszállító cégnél dolgozik), és ő mesélte hogy ez egy általános hiba volt akkor. Amúgy ez a cég nem csak német autókba szállít alkatrészt. Amúgy kellet az idő hogy az új technikák kiforrjanak az autóiparban is.


A Mercedes amúgy kb. amúgy is ~1990-1995-ig volt például csúcson megbízhatóságban. Akkor teljes technológiai generáció váltás volt. Mert több akkori más elvárásnak már nem feleltek meg a kiforrót bár már régi megoldásai és eszközei. A licenszbe eladott és általuk más márkájú autókba gyártott kilencen előtti konstrukciók (gyakran "lomha" autót eredményező) motorjaik a világon még ma is a legmegbízhatóbbak közt vannak.

2011. szept. 25. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Amúgy imádom a francia autók exterior és interior-jét. ;)

A még megbízhatatlanabb angol autókét még jobban. ;)


Sux, hogy minél szebb és kényelmesebb egy nem luxus autó annál megbízhatatlanabb. Bár fordítva ez nem igaz.


Mert a világ legkénylemetlenebb autója a legvízhatlanabb is.

2011. szept. 25. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!